Hei alle som leser her!
Jeg trenger SÅRT et råd fra dere som er mer drevne enn meg.....for selvom jeg har prøvd så godt som alt, så vedder jeg på at noen kan klare hjelpe meg på vei

Jeg har hatt to tette svangerskap - og da jeg ble gravid første gang veide jeg ca 70 kg, en vekt jeg trives godt med. Nå, 1 år etter siste fødsel, veier jeg 83 og skal ned hvertfall 10 kg.
Jeg begynte på lavkarbo. Holdt det gående noen måneder, gikk ned max 1 kg. Helt utrolig. Var slavisk på mye fett, og max 20 gr karber...gikk ikke ned.
Så har jeg prøvd å leve "sunt" en periode og på ca 1400 kalorier, men går ikke ned da heller. Skriver inn alt jeg spiser på diett.no, og har stålkontroll, men går fortsatt ikke ned. Hvorfor ikke? Jeg aner ikke. Lurer ikke meg selv heller, for jeg skriver opp alt, og spiser ikke noe søtt.
Jeg har vært innom , i ren desperasjon, tanken på alle, pulverkurer og annet dritt - men får meg ikke til det.
Jeg er 174 høy - og veier som sagt 83 kg i dag og er nesten deprimert pga kroppen min. Hva bør jeg gjøre? Har ikke råd til easylife, og orker heller ikke det der pulver-greiene...
Grete roede har jeg heller ikke råd til nå (vi lever på en lønning så jeg kan være hjemme med barna;)
Hva blir riktig av meg å spise? Hvor mange kalorier? I følge diett.no så står at det mitt inntak av kalorier bør være 2100 pr dag, men da går jeg jo ikke ned...jeg må jo legge meg langt under det, men hvor langt under?
KANM noen hjelpe, vær så snill?
Ps. Går turer ca 3 ganger i uken, på 1 time hver gang - samt sykler på trimsykkel ca 40 minutter 2-3 ganger i uken...