om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 15:17:53

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Jeg sprakk
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Jeg sprakk  (Lest 493 ganger)
aktiv84
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 07/04 - 2011, 21:40:22 »

I kveld sprakk jeg. Som vandlig spiser jeg et lite måltid ca kl 20.00 hver kveld, normalt et knekkebrød med div på. Som vandlig gjorde jeg det i kveld. Men da kl. ble 21.00 fikk jeg så sinnsykt lyst på noe, jeg følte meg ortlig sulten. Klarte ikke motstå fristelsen og sprakk og varmet på en ren grønnsakslapkaus. Nå er jeg god og mett og sitter med en meget dårlig samvittighet eusa_wall
Hadde håpet på å få dra i buttikken i dag for det er helt tomt for grønnsaker og frukt her så jeg hadde desverre ikke dette tilgjegelig for å knagle på heller.
Kan hende det henger sammen med at jeg skal til doktoren igjen i morgen i forbindelse med barneløshet som vil holder på å få hjelp til og jeg kjenner godt på nærvenene yucky
Loggført
StineMarie
Gjest
« Svar #1 på: 09/04 - 2011, 07:50:21 »

Grønnsakslapskaus er ikke så ille å "sprekke" på da bigarmhug

Håper det gikk fint hos legen!

Bare stå på, dette klarer du!  toothy4
Loggført
aktiv84
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 10/04 - 2011, 19:31:47 »

Joda gikk sånn passe hos legen. Skal gå på tabletter for å stimulerer fram eggløsning. hvis det ikke har skjedd noe før slutten av sommeren blir det prøverør på slutten av året. Skulle bare fortsette med slankingen i det tempoet jeg tok det slik at jeg får senket BMIen så var det helt topp!
Nok en helg er over, har klart å redusere helgekosen litt mere hen før og holder meg så hard jeg klarer og håper det gir resultater. Skal til ærneringsfysiologen over helga og håper jeg fortsatt er på rett spor:-)
Loggført
sammy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #3 på: 15/04 - 2011, 00:30:45 »

litt utskjeielser må man regne med. alle sprekker. og jeg er enig med StineMarie her, grønnsakslappskaus er jo ikke ille. det kunne vært en pose med potetløv.det hadde vært enda verre. så ikke tenk så mye på den utskjeielsen du. vær stolt av at det ikke var usundt.  toothy4

lykke til fremover med både babylaging og slanking.
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.55 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten