om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 15:31:27

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei  (Lest 614 ganger)
Majali
Nytt medlem
*

Vis profil
Hei
« på: 18/04 - 2011, 21:18:35 »

Jeg er ny her.

Jeg har allerede skrevet litt i dagbok og litt om meg selv. Jeg driver å gjør meg kjent med sidene her.

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å finne et forum som dette. Er veldig glad for å kunne dele hva jeg sliter med. Har nok kjempet med vekten lenger enn jeg på ett vis er klar over. Jeg har prøvd mange forskjellige slakekurer. Begynte med den første slankekuren da jeg var ca 23. Prøvde da Herbalife i 1,5 år og så Grete Roede i nok et år og gikk til sammen ned 22 kilo.

Nå er jeg 37 og vil gjerne gå ned til 70 kilo igjen. Vekten er ikke hovedmålet. Det er kroppen min jeg vil ha igjen. Jeg er så 'polstret'. Dette er ikke bra for kroppen min, jeg tror det er best for en kropp å være normal. Ikke tynn.

Jeg føler at jeg er normalt opptatt av det meste, men må ta meg selv i å være sykelig opptatt av å gå ned i vekt. Alt jeg gjør i løpet av en dag blir vurdert opp i mot det. Dette er jeg så sliten og lei av. Så nå vil jeg ha slutt på det.

Jeg har tro på at når jeg 'forplikter' meg gjennom å være her, uansett hvem som følger med, så vil jeg kunne klare å motivere meg selv til å 'ville nok', noe som jeg tror er det som skal til for at jeg skal klare det denne gangen.

Jeg er gift, har tre barn. Dette har gjort det vanskelig til nå å jobbe med meg selv. Derfor føler jeg at akkurat nå er det riktige tidspunktet for meg å ta tak! At jeg nylig har begynt i ny jobb er også med på å inspirere meg.

Jeg er glad for at dette forumet finnes. Håper det er mulig å være med på gåvenn eller sms venn etter hvert.

Maja
Loggført

sammy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #1 på: 18/04 - 2011, 21:30:32 »

hilser på deg her også jeg  toothy4 ønsker deg velkommen til forumet. dette her greier du.
Loggført

Majali
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 19/04 - 2011, 21:23:21 »

Takk for det!!
Loggført

StineMarie
Gjest
« Svar #3 på: 02/05 - 2011, 18:08:37 »

Litt sent ute, men velkommen hit til oss!  toothy4
Loggført
Majali
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 03/05 - 2011, 20:00:53 »

Hei!
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.424 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten