om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 15:32:44

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hjelp til å få et nytt liv
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hjelp til å få et nytt liv  (Lest 661 ganger)
Pjokken
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 27/04 - 2011, 00:43:47 »

Jeg er 1.73 høy, veier 96kg og er kvinnelig.
Jeg har ingen jobb/skole for øyeblikket og lurer på om noen her er villig
til å hjelpe meg med å komme med noen tips hvordan jeg
kan gå ned i vekt?
Jeg har kuttet ut alt av poteter/ris/pasta men ser ikke ut som at det gir noe fremgang
Loggført
sammy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #1 på: 27/04 - 2011, 01:29:44 »

hei og velkommen skal du være. toothy4

er det lavkarbo du går på??
litt lite informasjon du har gitt, har du mulighet til å fortelle litt mere?
hvor lenge har du holdt på?

ønsker deg lykke til i kampen mot de dumme kiloene som vi alle her inne sliter med. vi får hjelpe og støtte hverandre så godt det lar seg gjøre.
Loggført

Pjokken
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 27/04 - 2011, 03:58:01 »

Heisann og tusen takk Smiley

Tja, jeg prøvde bare for å se om jeg klarte meg uten poteter/ris/pasta
Siden jeg bor hjemme enda så skulle teste ut å se hvordan det gikk
Men per dags dato så går jeg vel ikke på noe/følger noe.
Selvom, det blir vel lavkarbo til slutt eller det jeg finner ut er best for meg

Jeg har kuttet ut dette i ca en måned nå.
Loggført
sammy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #3 på: 27/04 - 2011, 07:33:39 »

jeg går på lavkarbo. gikk ned 13 kg på noen mnd. men jeg spiser ikke brød heller. og jeg følger med på varene jeg handler føre jeg kjøper. er såå mye karbohydrater i mange produkter.
spiser reint kjøtt, lager det meste selv fra bunnen av, holder meg unna hvetemel, har fløte istedenfor melk og reint smør og ikke margarin.prøver å få i meg endel fett, fra smør og kjøtt.spiser mye kylling, gjerne med skinn på.nammm.
bort med sjokolade og brus med sukker..her går det i natreen som sukker.

er nok stor sannsynlighet at du får i deg alt for mye karbohydrater, til at du går ned.

lenabeatrice.net, er en plass du kan kikke litt på. det er ei fantastisk dame med mye kunnskap om lavkarbo.hun har også ukesmenyer der.
Loggført

Thomas75
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 06/05 - 2011, 19:39:58 »

Hei, Pjokken!

Har hørt at å kutte ut karbohydrater helt ikke er så lurt i lengden. Kroppen trenger jo det også. Du kan bytte ut den lyse pastaen med fullkornspasta etc og heller spise mindre av det og istedet fylle på med grønnsaker. De inneholder nærmest 0 kalorier og har istedet masse viktige ting kroppen trenger. Vanskelig å legge på seg av grønnsaker Smiley Jeg likte ikke grønnsaker før, og HATET tomater. Men nå elsker jeg det. Litt pga motivasjon, men også fordi jeg har lært meg å like det. Nå spiser jeg det som snacks.

Hvis jeg ikke tar helt feil så blir sukker brutt ned til karbohydrater i kroppen, så hvis du inntar mye brus og godteri burde du prøve å kutte ned på dette også. Jeg var DEN godtemomsen før. Hver dag var en lørdag i mine øyne. Men nå spiser jeg bare litt godt hver helg. Jeg drikker Pepsi Max istedet for vanlig Pepsi, og tar sukketter i teen istedet for vanlig sukker.

Hvis ikke du er fysisk aktiv burde du tenke på å komme deg i bevegelse. Slanking innebærer å forbrenne mere kalorier enn man inntar. Der er mosjon + et sunt kosthold som er nøkkelen. En hard treningsøkt (f.eks jogging) frigjør masse lykkekjemikalier i kroppen som gjør at man føler seg veldig ovenpå i etterkant. Anbefales!

Håper jeg kom med noen nyttinge innspill. Lykke til! Smiley
« Siste redigering: 06/05 - 2011, 19:52:39 av Thomas75 » Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.344 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten