Hei, Pjokken!
Har hørt at å kutte ut karbohydrater helt ikke er så lurt i lengden. Kroppen trenger jo det også. Du kan bytte ut den lyse pastaen med fullkornspasta etc og heller spise mindre av det og istedet fylle på med grønnsaker. De inneholder nærmest 0 kalorier og har istedet masse viktige ting kroppen trenger. Vanskelig å legge på seg av grønnsaker

Jeg likte ikke grønnsaker før, og HATET tomater. Men nå elsker jeg det. Litt pga motivasjon, men også fordi jeg har lært meg å like det. Nå spiser jeg det som snacks.
Hvis jeg ikke tar helt feil så blir sukker brutt ned til karbohydrater i kroppen, så hvis du inntar mye brus og godteri burde du prøve å kutte ned på dette også. Jeg var DEN godtemomsen før. Hver dag var en lørdag i mine øyne. Men nå spiser jeg bare litt godt hver helg. Jeg drikker Pepsi Max istedet for vanlig Pepsi, og tar sukketter i teen istedet for vanlig sukker.
Hvis ikke du er fysisk aktiv burde du tenke på å komme deg i bevegelse. Slanking innebærer å forbrenne mere kalorier enn man inntar. Der er mosjon + et sunt kosthold som er nøkkelen. En hard treningsøkt (f.eks jogging) frigjør masse lykkekjemikalier i kroppen som gjør at man føler seg veldig ovenpå i etterkant. Anbefales!
Håper jeg kom med noen nyttinge innspill. Lykke til!