om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:04:07

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Bompibjørnen søker inspirasjon
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Bompibjørnen søker inspirasjon  (Lest 276 ganger)
bompibjørnen
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/08 - 2011, 10:03:26 »

Jeg har meldt meg inn her, i håp om å finne et litt aktivt forum. Jeg er medlem på et annet forum, men der er det så lite aktivitet at jeg ikke opplever å få særlig mye inspirasjon og støtte.

Etter å ha ligget stabilt rundt 116 kilo i snart et år, har jeg bestemt meg for å ta tak i meg selv. De siste ukene har jeg hatt et stramt fokus på kosthold, og jeg har gått ned til 114,3 kg. på to uker. Det er en god start! men jeg ønsker et enda sterkere fokus både på kosthold og trening og også et fellesskap, som jeg håper å finne her inne. Jeg vil i alle fall gå ned til normalvektig BMI, som vil si 79 kilo for meg (ok, kanskje litt mer, men det er i utgangspuktet målet mitt).

Jeg er ei 29 år gammel jente og jeg jobber til vanlig som lærer. Jeg er glad i å lese bøker og se film, og så er jeg også glad i håndarbeid. Dette gjør at jeg blir ganske stillesittende, og må ta meg sammen for å få trent. Av trening liker jeg å gå tur i skogen og å sykle. Jeg sliter ofte med å komme meg opp fra sofaen, men er glad i å være i bevegelse, når jeg først er i bevegelse.
« Siste redigering: 14/08 - 2011, 10:11:41 av bompibjørnen » Loggført

sammy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #1 på: 14/08 - 2011, 21:44:29 »

hei og velkommen. det er ganske stille her inne også, uheldigvis, men håper nå som sommerenferien er over, at det kommer flere inn hit. greit å få støtte og hjelp av andre.sofaen er utrolig gooood, uheldigvis. ikke enkelt å komme seg ut av den. men er sikkert på at du greier det. blir spennede å følge deg her inne.
Loggført

bompibjørnen
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 14/08 - 2011, 22:53:31 »

Tusen takk!

Ja, jeg så at det var ganske rolig her, da jeg så på datoene på andre innlegg. Men er ikke det litt typisk alle forum om sommeren, da?

Loggført

sammy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #3 på: 15/08 - 2011, 00:25:02 »

joda det er helt normalt. mange som tar ferie da ..ofte så kommer mange tilbake rett etter.håper det stemmer nå også :-)
Loggført

StineMarie
Gjest
« Svar #4 på: 22/08 - 2011, 20:50:10 »

Vi får "markedsføre" oss litt slik at det kommer flere inn hit !  toothy4
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.314 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten