om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:10:23

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Litt om meg :)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Litt om meg :)  (Lest 943 ganger)
mmmml
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 13/07 - 2007, 12:12:44 »

Hei Smiley

Litt om meg ja, vet aldri hva jeg skal skrive. Jeg er ei jente på 16 år, trener fast 3-4 ganger i uka og vil gjerne gå ned noen kilo. Målet er vell å gå ned 7-10 kg, da er jeg fornøyd Smiley

Så jeg bestemte meg for å lage en slik dagbok slik at jeg kan skrive opp hva jeg spiser og hvor mye jeg har trent pr.dag!
Jeg har prøvd å slanket meg før, men det endte vell bare opp i at jeg sultet meg og at jeg gikk med konstant  hodepine. Så noe slikt orker jeg ikke denne gangen.

Vært fint om noen kanskje har noen tips om hva jeg kan spise, for jeg er ikke så flink med kosthold. Jeg har ikke viljestyrke nok til å la  være å spise noe søtt, jeg tenker ofte bare " det går bra denne gangen"  yucky

« Siste redigering: 13/07 - 2007, 20:18:20 av mmmml » Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 30/07 - 2007, 10:46:45 »

Hei! Velkommen til forumet - beklager at ingen har "tatt deg imot" her før nå, det er usedvanlig stille her med ferietid og det hele! Det er lurt om du lager deg en dagbok her der du skriver mer om høyde/vekt, kosthold og trening så får du masse råd og tips. Det er en veldig fin måte å kommunisere på.

Ikke gi oss opp, det blir snart fart og fres herinne når bare ferien gir seg... eusa_whistle

Lykke til!

Klem!
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.365 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten