om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:11:32

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  1 uke sommerferie og 4kg tyngre (oææææ!!!)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: 1 uke sommerferie og 4kg tyngre (oææææ!!!)  (Lest 1071 ganger)
Danseme
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/07 - 2007, 15:42:17 »

Hei, har nå hatt 1 uke sommerferie og dratt stilen fullt ut med daffing og slasking..

Når jeg ikke har sommerferie så trener jeg 2-3 ganger i uken, spiser "riktig" og til bestemte tider og sover til bestemte tider.

Men denne uken som har vært har jeg heve nedpå ting jeg ellers ikke hiver i meg, som f.eks. potet-skips, brus (pepsimax) store middager, drukket både onsdag og fredag med relativt stort måltid på bensinstasjonen etter en fest.

Veide for en uke (Fredag forrige uke) 80kg men veide meg i dag (fredag 1 uke etter) og jeg veier nå 84kg.

Er dette kilo som jeg har lagt på meg eller er det kilo som skal ut den naturlige veien?  Eller må jeg slite i 4 uker på og gå ned de 4 kiloene? (går ned 1kg i uken)

Er det mulig og legge på seg 4kg i fett på 1 uke? eller er neste stasjon toalett?

Mvh Meg Sad
Loggført
MFUS
Gjest
« Svar #1 på: 14/07 - 2007, 19:52:23 »

Opplevd det samme jeg, men aldri svingt så mye som 4 kilo i noen rettning på så kort tid. Maksimalt har det vel vært snakk om 2 kilo på en uke for min del, men jeg har alltid valgt å overse slike svingninger. For din del er det nok snakk om dehydrering (at kroppen ikke har like mye vann som uken før).

Jeg har alltid sett på helheten og ikke enkeltuker, man kan være flink i tre uker og lite vises, så gir man nær opp og spiser usunt en uke og plutselig er resultatet kommet - men kan slå begge veier det der, værre er det i grunn å synes man har vært flink og ikke se noe resultat, snarere at vekten har gått opp fra uke til annen.

Har derimot lært meg når jeg er flink og når jeg ikke er det, når jeg har tatt av så mye som jeg har så viser jo også helheten at man har gjort noe rett - glad jeg da ikke har sett på delemål, da jeg i så fall hadde vært knekt etter de føeste ukene med små resultater.

Ofte leser man om Ola og Kari som tok av 20 kilo på fire mnd. eller lignende, men det er ekstreme historier og ikke noe som gjennspeiler virkeligheten i stor grad (for de fleste går raser ikke kiloene av i slik fart). Ha langsiktige mål du, og overse de kiloene det her er snakk om da du har liten glede og verdi i dem i det hele tatt - rett og slett fordi badevekten lyver og stiller deg puss (som igjen er helt normalt). Fokuser heller på hva vekten viser deg om en mnd. eller to, da det forteller mye mer om det du har gjort totalt sett og hvor du har nådd. Dette resultatet er til sammenligning ikke godt for noe... Men la deg gjerne inspirere av tallet fordet..
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.347 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten