om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:15:52

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hallo alle sammen!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hallo alle sammen!  (Lest 1039 ganger)
bollå
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 18/07 - 2007, 15:11:35 »

Ja, nå har jeg også bestemt meg, jeg skal ned i vekt. Kampen er begynt eusa_dance Det blir langt fra lett, jeg er veldig glad i mat og godterier...og jeg liker ikke å trene noe særlig. Men liker faktisk å sykle, så nå satser jeg på en runde ute med sykkelen annenhver kveld. Flott at det finnes et nettsted som dette, det blir spennende å veksle erfaringer med andre i samme båt. Jeg er 31 år, gift og har ei skjønn lita jente på 1 år. Har vel alltid vært godt i hold, men de siste årene har altså vekta tatt helt av og jeg er direkte FEIT. Det er vondt å se på fotografier av meg selv, vanskelig å finne klær jeg trives med. Så nå må det skje noe. Med mine 169 cm og 101 kg er målet å gå ned 30-40 kg. Satser på å klare det innen et år..men fornuften min sier at det nok tar litt lengre tid enn det. Vel, jeg er i hverfall i gang eusa_angel eusa_angel Og det er i hodet det skjer først, ikke sant? Gleder meg til å bli kjent med dere
Loggført
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #1 på: 23/07 - 2007, 15:43:44 »

Velkommen til det perfekte slankeforumet bollå!!!

Her er vi en fin gjeng som oppmuntrer, gir tips, veiledning og støtter hverandre i kampen vi alle har med vekta!!

Så du har kommet til rett sted bollå  thumbsup

Hvis du ikke alt har laget deg en slankedagbok her inne, så burde du gjøre det. Da kan vi alle følge med deg på veien vetdu Smiley

Finnes mange fine tråder om trening og sunt kosthold her inne! En fin måte å bli litt kjent med forumet samtidig Grin

Lykke til bollå Smiley
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #2 på: 30/07 - 2007, 10:33:26 »

Hei bollå! Velkommen til oss skal du være! Gleder meg virkelig til vi blir bedre kjent med deg og håper (og tror) du vil trives her hos oss! Min gode pære-venn har jo allerede sagt det meste, og jeg er helt enig med henne! Og for all del, hvis du ikke allerede har gjort det - lag deg en dagbok her inne! Der skriver du litt om hva du spiser og hvordan du trener - gjerne hver dag! Det er vi mange som gjør, også kan vi inspirere hverandre!

Håper vi får høre masse fra deg!
Lykke til!

Klem!
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.347 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten