om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:24:06

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  Dette med karma
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Dette med karma  (Lest 2278 ganger)
Nemipus
Mosjonist
**

Fighter

Vis profil
« på: 30/07 - 2007, 09:17:43 »

Jeg sliter med å skjønne dette karma-opplegget deres. Skjønner at man kan klikke på karma og gi plusspoeng, men hva om man vil gi negativ poeng? En annen ting, hvor ser man hvem som har gitt en poeng og i hvilken sammenheng? I det gamle forumet mener jeg å vite at man fikk opp en liste med påskjønninger (grønne erter med kommentarer knyttet til spesifikke innlegg og røde erter sammen med negative kommentarer) Greit å ha synes jeg, siden man da får et hint om sin "popularitet" og i hvilken sammenheng.
Loggført

Medlem av opp-av-godstolen..

wiggle  wiggle
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 30/07 - 2007, 09:57:16 »

Det er ikke verre enn at vi ( i hvertfall jeg) gir ros til dem som får oss til å føle oss bra, gjør oss glade, kommer med spesiellt interessante innlegg eller gjør en ekstra innsats. Det er rett og slett en måte å vise at vi setter pris på hverandre. Tidligere hadde vi både pluss og minus poeng på karmaen her. Men så ble minusen fjernet da dette jo skal være en positiv greie. Veldig flott tiltak syntes jeg!

Det hadde selvsagt vært veldig artig om man kunne se hvem som hadde gitt en ros, men ofte skriver man jo til personen at "dette var så koselig at nå plusser jeg på karmaen din". Ellers så er det jo litt gøy å gå å lure da, på hvem og hvorfor. Jeg er, som du ser, veldig heldig og får av en eller annen grunn stadig ros. Det er veldig koselig og jeg setter stor pris på det. Av og til vet jeg hvem som har gitt meg (hvis de forteller meg det) og av og til bare dukker det opp. Koselig er det uansett.

Selv gir jeg, som nevnt, ros når jeg blir ekstra rørt og glad... eller imponert! Er veldig glad i vennene mine her inne og det er en måte å vise det litt ekstra på. Det hadde ikke alltid vært lett å skulle si akkurat hvilket innlegg som "utløste" rosen, av og til føler jeg bare at det er på tida å gi noen litt ekstra ros! Noen ganger kan jeg registrere at noen veldig koselige folk ligger veldig lavt på karmaen, og da må jeg bare plusse på litt! Grin (Hm... må ha meg en karmarunde nå, jeg... Lenge siden sist! Takk for påminnelsen...)

Ha en fin dag, Nemipus! Grin
« Siste redigering: 30/07 - 2007, 09:58:56 av Is-trollet » Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Nemipus
Mosjonist
**

Fighter

Vis profil
« Svar #2 på: 30/07 - 2007, 11:56:58 »

Ok, det var oppklarende. Takk skal du ha Is-trollet!
Loggført

wiggle  wiggle
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #3 på: 30/07 - 2007, 14:21:12 »

Bare hyggelig! Grin
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #4 på: 02/08 - 2007, 11:41:08 »

Du skriver så utfyllende og bra, og jeg kan ikke si annet enn at jeg føler akkurat på samme måte som deg. Men jeg hadde nok ikke fått formelert det så bra som du gjør!! Kjempebra nok en gang Reidun, og karma er gitt Kiss
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #5 på: 02/08 - 2007, 22:19:09 »

Hei!

Jeg har tatt vekk muligheten for å gi negativ karma. Dette fordi negativ karma ofte blir misbrukt og skaper en dårlig atmosfære og funksjonen er først og fremst her for å være positiv.
Ellers fikk Is-trollet formulert dette godt, kanskje på tide med litt karma? Cheesy
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.41 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten