Det er ikke verre enn at vi ( i hvertfall jeg) gir ros til dem som får oss til å føle oss bra, gjør oss glade, kommer med spesiellt interessante innlegg eller gjør en ekstra innsats. Det er rett og slett en måte å vise at vi setter pris på hverandre. Tidligere hadde vi både pluss og minus poeng på karmaen her. Men så ble minusen fjernet da dette jo skal være en positiv greie. Veldig flott tiltak syntes jeg!
Det hadde selvsagt vært veldig artig om man kunne se hvem som hadde gitt en ros, men ofte skriver man jo til personen at "dette var så koselig at nå plusser jeg på karmaen din". Ellers så er det jo litt gøy å gå å lure da, på hvem og hvorfor. Jeg er, som du ser, veldig heldig og får av en eller annen grunn stadig ros. Det er veldig koselig og jeg setter stor pris på det. Av og til vet jeg hvem som har gitt meg (hvis de forteller meg det) og av og til bare dukker det opp. Koselig er det uansett.
Selv gir jeg, som nevnt, ros når jeg blir ekstra rørt og glad... eller imponert! Er veldig glad i vennene mine her inne og det er en måte å vise det litt ekstra på. Det hadde ikke alltid vært lett å skulle si akkurat hvilket innlegg som "utløste" rosen, av og til føler jeg bare at det er på tida å gi noen litt ekstra ros! Noen ganger kan jeg registrere at noen veldig koselige folk ligger veldig lavt på karmaen, og da må jeg bare plusse på litt!

(Hm... må ha meg en karmarunde nå, jeg... Lenge siden sist! Takk for påminnelsen...)
Ha en fin dag, Nemipus!