om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:47:04

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Veiedag
| | |-+  Torsdagsklubben
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Torsdagsklubben  (Lest 1916 ganger)
Rampeterten
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 08/08 - 2007, 10:14:13 »

Noen nye slankere her som har lyst til å bli med i Torsdagsklubben med veiing på torsdager??  eusa_shifty

Evt. andre dager, hvis det passer bedre...da kan vi jo bare endre "klubbnavn" Wink

Jeg skal ned 20 kg totalt, men tenker å sette meg delmål i etapper på 5 og 5 kg - kjempekjekt om noen her vil være med meg uansett antall kilo...det er så mye mer motiverende å holde tritt med noen enn å være alene  toothy10
Loggført
Sliten
Nytt medlem
*

- 40kg er målet..

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 21/08 - 2007, 21:02:26 »

Jeg henger meg med på Torsdagsklubben wiggle
Jeg skal ned fra 115 til 75 kg på 1,5 år eusa_pray
Begynte "skikkelig" forige torsdag. Den første uke gikk jeg opp en kilo eusa_doh
Men det var nok bare tilfeldigheter, for jeg måtte da veie meg neste dag og, og da var jeg på 115 gjen. Ikkenoe er bedre enn opp... eusa_eh
Loggført

Medlem av: "Opp av godstolen"(gruppe 4) wiggle wiggle wiggle wiggle Og "ned 10 kg til jul"
kransekake
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 01/11 - 2007, 14:22:35 »

Jeg og. Kom inn her i dag så kan gjerne fortsette med torsdager som veiedag. Dessuten er målsetningen min det samme som trådstarters  eusa_dance
Loggført
Eileithya
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 31/01 - 2008, 11:30:20 »

Jeg er også med! Har funnet ut av mandag er fårlig veiedag (etter noen utskeielser i helga...) Så torsdagsklubben passer meg superbra!

Min startvekt var 90 kg, startet 21. januar 2008. Er 1,75 m høy, vil ikke kalle meg fet, men det er godt med sideflesk og ridebukselår å ta av... Sad
I dag veier jeg 87,4 kg! Målvekten min er 70kg. Det er det ca 10 år siden jeg veide sist.

Bruker lavkarbodiett, men startet ikke ordentlig før på mandag. Foreløpig går det strålende, syns jeg spiser masse godt samtidig som vekta går nedover!  eusa_dance
Loggført

Eileithya
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 31/01 - 2008, 12:42:58 »

Oi, nå så jeg det var lenge siden noen har skrevet her!! Men; Kanskje noen flere blir med når jeg dytter denne?! Evt kan vi skifte navn til fredagsklubben Smiley
Loggført

Eileithya
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #5 på: 07/02 - 2008, 14:54:31 »

Legge rinn på nytt jeg da, selv om jeg for tiden er alene her ser det ut som. Jaja..

I dag var jeg 85,4 kg! Så det går i riktig retning!
Loggført

friska
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 07/02 - 2008, 21:02:52 »

2 kg, huff oh huff. Hei
Blir gjerne med. Ny i dag. Torsdag kan vel være en bra dag å veie seg på,
Noen nye slankere her som har lyst til å bli med i Torsdagsklubben med veiing på torsdager??  eusa_shifty

Evt. andre dager, hvis det passer bedre...da kan vi jo bare endre "klubbnavn" Wink

Jeg skal ned 20 kg totalt, men tenker å sette meg delmål i etapper på 5 og 5 kg - kjempekjekt om noen her vil være med meg uansett antall kilo...det er så mye mer motiverende å holde tritt med noen enn å være alene  toothy10
Loggført
Eileithya
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #7 på: 08/02 - 2008, 15:40:19 »

Så fint friska, da er vi to her iallfall!

Hvordan har du tenkt å gå ned i vekt da? Lavkarbo som gjelder for meg.
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.436 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten