om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 16:53:35

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei hei!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei hei!  (Lest 1002 ganger)
Augusta07
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 13/08 - 2007, 13:21:50 »

Augusta her!

Er ny her, og litt forvirret i forhold til hvordan denne sida virker... Men jeg finner vel ut av det etter hvert. Jeg har registrert dagbok på slankenett, og håper på en sakte men sikkert vektnedgang. Veslejenta mi er bare 6 måneder og jeg ammer enda. Jeg vet man ikke skal slanke seg da, men jeg trenger jo ikke gå opp i vekt heller!

Trenger et godt miljø med støtte i det vanskelige arbeidet det er å ha en god livsstil, og håper å finne deg her.

Synd - samfunnet vårt er slik at det er vanskelig å leve slik man bør. Det burde vært omvendt - de sunne valg bør være de lette valg!
Loggført
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #1 på: 24/08 - 2007, 11:47:29 »

Hei Augusta!

Det kan være litt forvirrende i begynnelsen, men det tar ikke lang tid før man er inne i det. et sunt kostholdet skader jo hverken deg eller jenta di, så er nok ingen fare så lenge du ikke tar helt av Cheesy

Et godt miljø god støtte er nok ganske beskrivende for SN, så det burde nok gå bra!

Du har helt rett i det du skriver om samfunnet. Heldigvis er det mange sunne og gode oppskrifter her inne, som kan bevise at man kan leve godt selv om man prøver å gå ned noen kilo!

Velkommen hit, og lykke til!
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.398 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten