om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:01:11

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  noen som vil være min venn a ?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: noen som vil være min venn a ?  (Lest 1761 ganger)
upsidaysi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 19/08 - 2007, 20:52:06 »

Jeg har nå begynt min lange vei mot et slankere liv...jeg har maaaange kilo å ta av...hele 30 kilo skal av..iallefall i første omgang..

Jeg har kastet meg ut på Herbalife....spiser vanlig middag og da med fokus på lav karbo og masse grønnsaker , men er ikke veeeeldig strikt der eusa_angel

Jeg er 22 år, er forlovet og mamma til ei jente på nesten sju måneder.

Kunne du tenkt deg å være min slankevenn?? Jeg ønsker meg en iallefall  wiggle
Loggført
digger spinning
Beryktet

Stor? Jeg???

Vis profil
« Svar #1 på: 20/08 - 2007, 09:16:42 »

Hei, upsidaysi
Velkommen til forumet! Her er vi mange som kommer til å backe deg opp underveis i slankingen din, vettu. Bare være aktiv selv her inne, så skal du se at du får god respons.
Selv har jeg tenkt å slanke vekk ca 10 kilo. Jeg sliter litt med gjennomføringen, selv om viljen er der. Føler vel at det er andre ting i livet mitt som er i fokus for tiden, og som jeg ikke klarer å få tankene vekk fra. Kostholdet kunne nok vært bedre, ja. Håper uansett at jeg kan veie ca 65 kilo når desember nærmer seg....
Lykke til!
Loggført

Medlem av:

Opp-av-godstolen wiggle
Veiedag mandag
Minus 10 kilo innen julen 2007
mimmi-25
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 09/09 - 2007, 18:41:31 »

Hei hei

jeg vil gjerne være din slankevenn, da jegs elv har begynt på Herbalife, akkurat begynt da så er helt grønn på hva man burde\kan spise osv Smiley

Så kanksje vi kan hjelpe hverandre... ER 25 jeg da og skal ned 10-15 kg de siste, da har jeg hatt ett vekttap på ca 60 kg Smiley

Loggført
upsidaysi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 09/09 - 2007, 19:49:26 »

Hei

Jeg vil ønske deg lykke til med slankingen...kan godt følge deg jeg altså..men jeg har bestemt meg for å klare dette uten herbalife...livet er for kort til å ikke spise mat  eusa_drool

Men klarer du det er du kjempe flink  eusa_clap jeg hadde ikke viljestyrke til det..hoppet over til et sunt magert og lite karbohydratinnholdig kosthold med en kosedag i uka og det funker like fint... eusa_dance

Håper du lykkes..

lykke til
Loggført
mimmi-25
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 09/09 - 2007, 20:59:48 »

Det er nok det beste å få ett normalt liv som mulig.. Men hvordan spiser du nå da? Hva spiser du?
Trener du?

Herbalife er jo ufattelig dyrt da:( Så hvis du kan inspirere meg så kanskje jeg utelukker herbalife selv Wink
Loggført
upsidaysi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #5 på: 09/09 - 2007, 21:30:01 »

det er jo egentlig ikke så dyrt med tanke på at du erstatter annen mat...blir nok noe alla det samme som å spise..

Men nå synes jeg livet er for kort til å tvinge i seg noe en ikke synes er godt en gang.. :yucky:jeg likte IKKE de shakene...

Jeg spiser ikke brød, potet ris og pasta i ukene...unner meg litt av det i helgene..

I ukedagene spiser jeg fiberrik eller rugsprø i stede for brød, grønnsaker kokt eller ala salat i stede for ris, potet og pasta

jeg unner meg litt godt i helgene og koser meg veldig da..

og sist men ikke minst...vann vann vann vann..

Jeg må innrømme jeg ble litt  eusa_think når jeg så de shakene inneholdt sukker...er jo blandt annet det jeg vil kutte ut...

så jeg angerer ikke iallefall..

10-15 kilo...det klarer du uten pulver...det er jeg sikker på...!
Loggført
mimmi-25
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 09/09 - 2007, 22:28:58 »

Jeg har jo klart 50 kg uten pulver, men da brukte jeg slanke tabeletter...

Fiberrik ja, de er faktisk gode med ost eller egg på..

Har nå vært inne i en stor sprekk, som jeg sliter med å komme meg ut av, derfor tenkte jeg å prøve herbalife da... Nei det er vel kanskje ikke så dyrt, men vanlig mat må jeg jo kjøpe likevel til de andre i familien, så herbalife kommer jo itillegg, men jeg håper å tror att du kanskje har rett at jeg klarer dette ute, for da bruker jeg bare opp det jeg har og kjøper ikke noe nytt:)

Den cookie and cream shaken var faktisk god den, syntes jeg da... men selvfølgelig bedre med vanlig mat..

Så¨da får jeg håpe på støtte og innspill herfra, håper dette er det rette forumet for hjelp:)
Loggført
upsidaysi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #7 på: 10/09 - 2007, 08:21:49 »

oj...  eusa_clap  hva slags tabletter brukte du da eusa_think

Har du vært så flink så tror jeg iallefall du klarer deg på de siste uten herbalife..sett deg små delmål..tenk du har bare 10-15 kilo igjen av en lang lang vei du har gått...

Jeg er helt helt sikker på at dette klarer du!'

Jeg er veldig glad for at jeg har inspirert deg til å prøve å spise vanlig mat, kroppen har godt av det...litt å jobbe med... det er jo ikke til å skyve under en stol at de aller aller fleste går opp igjen fort etter en pulverkur....og tenkt deg godt om..kunne du tenkt deg å leve med herbalife ut og inn av livet ditt resten av livet...

yucky
Loggført
mimmi-25
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #8 på: 10/09 - 2007, 11:56:27 »

jeg brukte xcenical.. Ja jeg har gått en lang vei.. Men er de vanskligste kiloene nå hehe...

Jeg skal iallefall gjøre mitt beste for att dette skal gå, men har mistet litt motivasjon fortiden desverre:(

Men hvordan ser din dag ut slik mat messig da? Kanskje det kan gi meg litt inspirasjon, hva du spiser til forkost,lunsj,middag og mellom?

Å hvordan trener du?
Loggført
upsidaysi
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #9 på: 10/09 - 2007, 12:01:43 »

ja de 10 siste er nok vanskelig kan jeg skjønne..

hmm min matdag...

i dag er den feks slik

frokost tre fiberrik med valgfritt (sukkerfritt) pålegg

lunch: rugsprø med kokt egg på

middag: kyllingfile med blomkål og brokoligrateng

kveldsmat: en liten salat

Slik er dagen min pr dags dato...noen ganger legger jeg inn en sans youghurt eller noe...Smiley

Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.444 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten