om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:13:35

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Jeg vil ned 18 kg (veldig langsiktig mål) - vil noen være med??
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Jeg vil ned 18 kg (veldig langsiktig mål) - vil noen være med??  (Lest 1298 ganger)
trivelig
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 28/08 - 2007, 10:58:18 »

Jeg har lyst til å gå ned til 80 kg (fra 98 kg), og har kjempelyst til å ha noen å veksle erfaringer og resultater med. Jeg er 22 år gammel og trener på treningsstudio, og jeg lover å være en god motivator!!! Cheesy
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 29/08 - 2007, 19:57:53 »

Jeg burde vel ha samme langsiktige mål som deg, men jeg har foreløpig satt som mål å gå ned 5 kg på 3 mnd (0,5kg i uka og 2 ukers "buffer" om det stopper opp). Så har jeg tenkt at det er mål nok å holde vekta i desember, for så å ta ei ny 5-kg-økt over nyttår, med stabilisering etterpå. Men totalt sett burde jeg vel ha enda høyere mål. Hva sier du til å prøve å hjelpe hverandre med de 10 første kg'ene? wiggle
Jeg er nokså forskjellig fra deg: jeg er 51 år, og går ikke på treningsstudio. Men jeg har trimsykkel satt opp foran tv'en i stua. Tanken er at jeg skal klare å sykle litt hver dag.  kardio
Helst burde jeg ha koblet transformator til sykkelen, slik at jeg bare kunne se på tv når jeg trødde.... Synes jeg hører "Gubben": nå har jeg tråkka dagsrevyen, tar du detektimen?
Vekta er ikke så ulik, jeg er vel 95 kg, og 177cm høy.
Har du noen plager pga vekta?
mvh
Gunnang
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
trivelig
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 29/08 - 2007, 22:54:45 »

Jeg lo så jeg nesten gråt av det å koble sykkelen til tven for å få den til å fungere. Det er iallefall all motivasjonen jeg hadde trengt! Cheesy

Jeg har veldig lyst til å bli med deg på de første 10 kgene. Smiley Jeg har ingen plager med vekten selv. Er egentlig ingen spesiell grunn til at jeg har begynt å slanke meg annet enn at jeg ser at jeg har lagt på meg de siste årene, og at jeg er redd for å få dårlig helse senere i livet. Jeg har en samboer som er flink til å gi komplimenter, og det har nok gjort at jeg ikke har noe særlig dårlig selvtillit i forhold til størrelsen min. Smiley Jeg har slankedagbok på slankenettet så der kan du følge med på min framgang. Fører du også slankedagbok?
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 30/08 - 2007, 08:48:16 »

Ad slankedagbok: jeg har ikke ført det regelmessig, men det kan nok være lurt for å øke bevisstheten på hva man gjør og hva som virker.
Fint at vi kan samarbeide, det øker liksom forpliktelsen for meg og. toothy10
Jeg har lånt meg en bok om Pilates på biblioteket,   book1 og vil prøve hyppige små porsjoner med rolig kroppsbruk. Det passer nok best når man har noen plager, men det sies også å være bra i forhold til slanking: I og med at kroppen fortsetter å forbrenne en stund etter at du har trimmet, må det jo være bra å ha mange "etter"-stunder.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.39 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten