om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:14:21

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Cambridgekuren er borte fra hyllene, hjelp hva gjør jeg nå.....
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Cambridgekuren er borte fra hyllene, hjelp hva gjør jeg nå.....  (Lest 1426 ganger)
kjerstin
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 30/08 - 2007, 09:18:45 »

Cambridgekuren har vært min støttespiller i mange år nå. I Sunkostbutikken sier de at den er erstattet av Min Cuur, men den er ikke like god i smak som Cambridgekuren. Jeg undrer om det finnes proteinpulver i sjokolade som egner seg for slanking. Bestiller gjerne på postordre, men tar også  gjerne imot tips om butikker Oslo-området som har VLCD-dietter. (Nutrilett og Noka duger ikke). Kjempetakknemlig om noen vil tipse meg.
Loggført
Nemipus
Mosjonist
**

Fighter

Vis profil
« Svar #1 på: 30/08 - 2007, 12:44:57 »

Har du  hatt pulverkur som støttespiller i mange år så vil det vel si at det ikke duger. Altså at du ikke blir varig slank av å spise pulver. Hva med å droppe pulverert og heller forsøkte deg på vanlig sunn norsk mat kombinert med trening. Mye bedre og mye billigere og eneste veien til varig vekttap.
Loggført

Medlem av opp-av-godstolen..

wiggle  wiggle
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.418 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten