om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:21:25

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenn på nett - gjerne bergenser :)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenn på nett - gjerne bergenser :)  (Lest 1159 ganger)
Sariel
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 04/09 - 2007, 23:19:22 »

Har nå endelig hatt guts nok til å komme meg på vekten - og ble møtt med et nedslående tall. Lagt på meg over 10 kg på relativt kort tid, og er nå oppe i 72 kg (riktignok veid om kvelden, men allikevel), alt for mye for en jente på 160 cm. eusa_wall Men de skal bort! Drømmevekten er 52 kg, men først og fremst vil jeg komme meg ned til i underkant av 60 kg. Kan ikke fordra trening, så er kostholdet og turgåing jeg vil fokusere på.  eusa_shifty

Er litt redd for motivasjonen min bare. Jeg vet jeg vil det NÅ, men er jeg like motivert om en måned? Har litt problemer med å snakke om sånt foran mine beste venner.. Ser derfor etter en slankevenn å dele både oppturer og nedturer med. Er under samme nick på slankedagboken, så er bare å ta kontakt!  eusa_pray
Loggført
Marianne
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 12/09 - 2007, 17:37:45 »

hei, er desverre ingen bergenser men bor i byen! vi har samme høyde sånn sirkus, og vekten min viser rundt 65/66. håper å gå ned ca 8 kg, gjerne rakst....

jeg har også litt problemer med å snakke med venner/kjæreste, mest fordi de er syltynne hele gjengen.  jammen
håper at jeg gjennom slankenett klarer å få litt bedre selvkontroll og et sunnere kosthold, og om jeg går ned noen kilo så er det bare positivt!

hilsen marianne
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.368 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten