om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:38:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slanke/treningskompis
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slanke/treningskompis  (Lest 1125 ganger)
determined
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 18/09 - 2007, 09:23:54 »

Hei

Jeg er en dame på 46 år som gjerne vil ha kontakt med en slanke/treningskompis. I løpet av det siste halve året har jeg gått ned 8 kg og målet er å gå ned ca 5-6 kg til.
Jeg har også prøvd å fokusere på trim, men skulle gjerne ønske å ha noen å trimme sammen med. Ønsket er å komme i kontakt med noen slik at vi kan pushe hverandre. Kanskje sette oss et mål til neste sommer, være med i et mosjonsløp, en ukestur på fjellet, mulighetene er mange.
Jeg har hunder og trim og aktivitet blir tilpasset slik at de kan være med. Jeg er derfor ingen typisk treningssenter person, men vil helst være i friluft.
Jeg bor i Nord-Trøndelag (Innherred) og det hadde selvfølgelig vært fint å bli kjent med noen i nærheten, men en slanke/treningskompis på nett går også fint.

Det har ingen betydning om du er utrent eller trent. Hvis meningen er å pushe hverandre så får vi bare starte på det nivået vi er.
Selv betrakter jeg meg som utrent, jeg kan godt gå litt lange turer, men straks jeg begynner å jogge eller går i motbakker blir jeg fort kortpustet.

Målet mitt er først og fremst helse og velvære. Kjenne at kroppen fungerer og beveger seg lett i skog og mark.

Håper noen vil være med.

Den som ikke starter når ikke målet. eusa_dance
Loggført
turid
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 03/11 - 2007, 19:16:47 »

Hei  syns du har en flott innstilling, for 3år siden var jeg 35kg tyngre enn jeg er nå. Jeg bor langt unna treningsstudio så jeg har brukt naturen som trening dette virker bruker det ennå daglig. Har hund som er blitt så vant til å gå tur vær dag så jeg slipper ikke unna uansett vær. Finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær  eusa_dance  Lykke til videre STÅ PÅ DET NYTTER
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.637 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten