om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:38:36

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  C24?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: C24?  (Lest 2932 ganger)
litenen
Prateglad

Vis profil
« på: 18/09 - 2007, 18:21:59 »

Noen som har prøvd C24?

Tilbakemeldinger? Funker, funker ikke? Bivirkninger, eller annet relevant?

Har kjøpt og tenker å prøve, dog ikke før i høstferien...
Loggført

Are you dreaming? Dreaming the night, dreaming alright...

Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 18/09 - 2007, 23:47:49 »

Dette er en type kur det placebo effekten er av stor betydning. Hvorvidt folk føler den funker eller ikke sier oss heller lite om den faktisk gjør det Smiley For om man føler seg mer "renset", så er det like stor sannsynlighet at dette er en psykisk effekt av at en forventer at det skal funke.

Å måle giftstoffer og utskillese av disse i kroppen er ikke noe problem med dagens teknologi. Derfor bør man kanskje spørre seg hvorfor ikke disse rike helsekostfirmaene ikke finansierer noen studier som viser effekten av produktet sitt, slik at de får solgt enda mer! For det er jo slik ett bra produkt Smiley Bare en tanke Wink

Edit: Her er forsåvidt en persons personlige opplevelse av c24:
http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=17020
« Siste redigering: 18/09 - 2007, 23:50:28 av Littleme » Loggført
MFUS
Gjest
« Svar #2 på: 19/09 - 2007, 22:06:45 »

Det er foretatt studier som grundig viser at rensekurene ikke er hold i... Ikke tar man av ved å gå på dem, ei heller blir man sunnere. Riktig kosthold og mer fysisk aktivitet derimot er veldig effektivt og koster ikke noe da mat må enn uansett kjøpe seg, det handler bare om hva enn putter i munnen - ingen grunn til å rense kroppen heller om enn lever sunt så at det er marked for slik som dette er for meg en gåte. Kroppen har ett fint maskineri for å kvitte seg med giftstoffer, og er noe unormalt utover dette så er legebesøk det man bør satse på da man i så fall har fått i seg noe alvorlig.

Bruk heller pengene på sunnere mat sier bare jeg, f.eks. økologisk dyrket da denne også smaker bedre synes jeg.
Loggført
hannah
Mosjonist
**

Jeg er min egen lykkes smed :)

Vis profil
« Svar #3 på: 20/09 - 2007, 20:43:15 »

Jeg har prøvd C24, eller jeg begynte på kuren, men avbrøyt den av to grunner, fordi den smakte hel for jæææ*"%&!"#!¤lig og fordi man går på do i ett sett.. rett og slett kjedelig og irriterende.. men aller mest smakte den PYTON.. smakte som metall nesten.. æsj! Grøsser ved tanken! Jeg anbefaler den IKKE!!

Smiley
Loggført

Medlem av:
Veiedag, Mandag
litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #4 på: 27/09 - 2007, 13:48:20 »

Jeg har prøvd C24, eller jeg begynte på kuren, men avbrøyt den av to grunner, fordi den smakte hel for jæææ*"%&!"#!¤lig og fordi man går på do i ett sett.. rett og slett kjedelig og irriterende.. men aller mest smakte den PYTON.. smakte som metall nesten.. æsj! Grøsser ved tanken! Jeg anbefaler den IKKE!!

Smiley

Nå måtte jeg helt ørlig le litt av innlegget ditt... lese du i det hele tatt på pakken når du kjøpte den? da det står ganske klart på at denne gir deg diare, og at det er vitsen Wink

Og smaken, hadde du forventet at den skulle smake godt? Wink

men nå er den kjøpt så må jo prøves Wink Har snakket med andre som har brukt den (diverse tanter) og de har alle følt seg mindre oppblåst og merket at de blir mindre gassete og at avføringen ble bedre etterpå. En av mine tanter hadde tilogmed fått en kommentar fra en av kolegaene sine om at hun så så mye slankere ut. hadde hun slanket seg i ferien?

Me de sa også alle sammen at den smakte py og at de ble sår bak av all dogåingen, men at dert var verdt det Wink Men prøver selv og ser da....
Loggført

Littleme
Gjest
« Svar #5 på: 27/09 - 2007, 15:45:51 »

Du kan jo gjøre som han i den linken jeg gav deg. Lage en tråd og beskrive utviklingen Smiley
Loggført
litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #6 på: 28/09 - 2007, 11:26:12 »

Tenker jeg begynner på mandag... men rød grapefruktjuice? noen som vet om dette kan kjøpes ferdig presset? Har hørt om rosa grapefrukt juice, er det samme? Finner jo aldri rød grapefrukt lenger!

Loggført

Annki
Nytt medlem
*

Make tea, not war!

Vis profil
« Svar #7 på: 28/10 - 2007, 11:21:14 »

Jeg har prøvd noen ganger... Har tatt hele, har tatt 1 og 2 poser og fortsatt hatt nok effekt. Juicen er grusom, men man kan ta den med vann også: http://www.nordic-shop.no/Content/c24.asp (Og jeg bruker også å sløyfe oljen)
Loggført
mmarie
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #8 på: 29/10 - 2007, 10:19:19 »

c24 er det verste jeg noen gang har vært med på. Vil du tømme deg, så ta nå en frukt&fiber.

C24 er bortkasta penger og gjør direkte vondt.
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.455 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten