om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 17:45:19

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  CLA?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: CLA?  (Lest 1789 ganger)
Nathalie
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 19/09 - 2007, 16:34:58 »

Noen som vet om det er bra å ta CLA når en slanker seg? Sammen m trening da..
Loggført
Sliten
Nytt medlem
*

- 40kg er målet..

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 19/09 - 2007, 19:54:19 »

Nå er ikke jeg noen lege, men jeg vil tro at hvertfall Tonalin CLA er heeelt trygt. Uansett om man slanker seg eller ikke. Det er jo naturlige saker og ikke et slankemiddel...
Loggført

Medlem av: "Opp av godstolen"(gruppe 4) wiggle wiggle wiggle wiggle Og "ned 10 kg til jul"
MFUS
Gjest
« Svar #2 på: 19/09 - 2007, 22:02:09 »

Bortkastede penger slankemessig.

CLA er bare en fettsyre, sunn som sådan, slankemessig må du bare overse alt reklamen sier da det er renspikka salgsargumentasjon uten rot i virkeligheten. Om man leser om Ola og Kari som har tapt seg x-anntall kilo så er det bare tull... Endten er de oppdiktede personer og er dem virkelig og har slanket seg så er det IKKE p.g.a. CLA, det er desverre ikke slik at CLA kan slanke deg og det hjelper ikke å ta det.

Men ville vært fint da, om man bare kunne tatt CLA og automatisk gått ned i vekt bare ved det... Desverre går ikke det og om enn lever som før så forblir enn som før selv om man tar CLA, man MÅ nødvendigvis endre livsstilen for å ta av og gjør man det så tar man av nettopp fordi man endrer vaner og ikke fordi man tar CLA.
Loggført
Sliten
Nytt medlem
*

- 40kg er målet..

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 20/09 - 2007, 13:16:16 »

Legger inn en ørliten protest her..... Men bare en bittebitteliten en..
Jeg tok CLA i 6 mnd for 5 år siden. Uten å legge om kosthold eller trimme, men jeg tok av meg nesten 20 kg... Tilfeldigheter? Hvem vet.. Kansje det var riktig tid å ta de på. Man sier at en lykkelig kvinne mister noen kilo og menn legger de på seg... Jeg var jo temmelig nyforelset disse tider eusa_dance
Men så skal det sies at jeg la alle kiloene på igjen yucky
Loggført

Medlem av: "Opp av godstolen"(gruppe 4) wiggle wiggle wiggle wiggle Og "ned 10 kg til jul"
Littleme
Gjest
« Svar #4 på: 23/09 - 2007, 20:29:29 »

Sitat
Noen som vet om det er bra å ta CLA når en slanker seg? Sammen m trening da..

Det er ingen farer med å ta CLA, verken i forbindelse med trening, energi underskudd eller strengt kosthold. Effekten kan selvfølgelig diskuteres, og jeg vil nok ikke kalle det "bra" å ta CLA siden effekten er liten eller ofte fraværende. I nylig analyse av all forskningen som er gjort på oss mennesker viste at en fikk ett ekstra fett-tap på 0-100 gram pr uke. Som sagt liten effekt for dyr pille Smiley
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.44 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten