om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 19:17:47

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Er det noen som vil ta 4 uker og 10 kg sammen med meg?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Er det noen som vil ta 4 uker og 10 kg sammen med meg?  (Lest 1904 ganger)
Smarta
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« på: 06/10 - 2007, 23:35:43 »

http://www.slankenett.no/forum/index.php/topic,617.0.html

på denne siden her så har jeg lagt inn en kostholdsplan.  Jeg har brukt den før, og den var god.  jeg gikk ned over 10 kg på de fire ukene, og hvor mye man går ned, kommer an på utgangspunktet altså.

Den er enkel, uten avanserte oppskrifter og uten spesielle råvarer. Ikke spesielt dyr mat heller. 

I en slik slankeperiode så blir man litt masete, i alle fall gjør jeg. og da vil jeg gjerne skrive eller mase om dette hele tiden.  Så hvis du vil gjøre dette sammen med meg så kan vi melde og maile og diskutere her underveis?  Eller?

Sjekk 28-dagersplanen og tenk over det vel.  Jeg begynner på mandag uansett.  Jeg må handle på mandag, så mandagen blir ikke helt riktig på lunsj.  Jeg mangler roastbeef og pære, men da får jeg heller ta hamburgerrygg og et eple.  Etterpå får jeg handle inn så jeg har til middag og kvelds pluss tirsdagen.
Loggført

Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #1 på: 07/10 - 2007, 13:23:20 »

Vet du hva, det ser faktisk veldig spennende ut. Jeg kan nesten ikke love at jeg holder meg til dette, men jeg skal i alle fall begynne på mandag og se hvor det tar meg. Kanskje jeg hopper av underveis, kanskje jeg klarer hele veien. Håper selvsagt på det siste, men jeg er litt redd det blir en for brå start etter to-tre måneders avslapping.

Stilig at du la ut hele planen, det er jo flott for de som eventuelt vil gjøre dette senere! Tusen takk. :]
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #2 på: 07/10 - 2007, 13:53:31 »

Jeg legger inn et innlegg til, jeg.

Jeg lurer nemlig på om noen har gode forslag til hva jeg kan bytte ut sjampignon med? Jeg kan ikke fordra sopp, og det er veldig leit - jeg vet det gir nydelig smak til mange retter og kan brukes som en slags erstatning for kjøtt på grunn av konsistensen. Men jeg takler altså ikke sopp, og har enda ikke funnet en passelig utbytter. Noen forslag?

Ellers stod det skalldyrsalat som middag en dag, og skalldyr er også en ting jeg ikke tåler for alt i verden. Kan dette byttes ut med annen fisk, eller er det andre ting som gir deg de samme stoffene? Hva inneholder egentlig skalldyr av næring?

Ellers vil jeg gi meg selv en liten applaus for å velge å prøve dette opplegget når kjæresten min og jeg har en halv liter italiensk iskrem i fryseren, og deretter for Smarta, som får karma for å høyne motivasjonen min til det punktet at jeg faktisk forandrer kostholdet mitt - det er første gang på måneder at jeg har følt en lyst til å faktisk gjøre noe med det! eusa_clap
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #3 på: 07/10 - 2007, 14:29:44 »

Jeg har dessverre allerede et opplegg jeg følger, så selv om matplanen din ser interessant ut Smarta, så kan jeg nok ikke følge den.. MEN det er jo en grunn til at jeg skriver inn her..Smiley Jeg vil gjerne følge deg og Envy de neste 4 ukene, for ekstra oppmuntring og inspirasjon! Om jeg går ned 10 kilo, vel det sku jeg tvile på, men noen kilo skal jeg vel klare!

Høres det greit ut eller..??
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
Mathilda
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 07/10 - 2007, 14:53:59 »

Ikke for å virke negativ, men jeg synes dette så ut som en ulur måte å gå ned i vekt på. Man raser sikkert ned i vekt, men når man spiser så få Kcal om dagen så vil kroppen gå på sparebluss, den begynner å tære på musklene istedenfor fettet og man setter ned forbrenningen. Så når kuren er over spretter man raskt opp igjen fordi forbrennningen er nedsatt.

Jeg tror du gjør smartes i å øke kaloriinntaket noe slik at du ihvertfall ikke ligger under 11-1200 om dagen.
Loggført
Smarta
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« Svar #5 på: 07/10 - 2007, 20:33:23 »

Jeg legger inn et innlegg til, jeg.

Jeg lurer nemlig på om noen har gode forslag til hva jeg kan bytte ut sjampignon med?

Hei, så stilig da  smil3
Virkelig gøy at du vil henge på sammen med meg, Envy.

Når det gjelder ting man ikke liker eller tåler, så lærte jeg at det var samme hva man byttet ut.  Altså fisk= kjøtt, egg, skalldyr, kylling.  Så man kan bare velge fritt der.

Jeg kan ikke fordre sånne hermetiske asparges, klarer ikke på noen måte å få det i meg. Men de bytter jeg altså bare ut i f.eks. sopp..

Noe å bytte champignon med? hm..  En fordel med disse er at det er lite karbohydrater, det samme gjelder blomkål og brokkoli. Sellerirot har faktisk også få karbohydrater og kan brukes, men smaker jo litt sterkt. 

Som du ser på planen så inneholder den jo både fiskeboller og mais, men ikke ofte. Og da tror jeg ikke at det er så farlig om man bruker noe av dette i blant.

Kjempegøy.

Og så må vi overse slike iskremer og sjokolader og alt som våre kjære drøsser rundt seg med.

snakkes
Loggført

Smarta
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 07/10 - 2007, 20:36:59 »

Jeg har dessverre allerede et opplegg jeg følger, så selv om matplanen din ser interessant ut Smarta, så kan jeg nok ikke følge den.. MEN det er jo en grunn til at jeg skriver inn her..Smiley Jeg vil gjerne følge deg og Envy de neste 4 ukene, for ekstra oppmuntring og inspirasjon! Om jeg går ned 10 kilo, vel det sku jeg tvile på, men noen kilo skal jeg vel klare!

Høres det greit ut eller..??

Hei kjerstimor

Så koselig at du vil følge med på oss   happy3
Det viktigste er at man har en plan, og altså har noe man kan trives med.

Klem fra Smarta
« Siste redigering: 07/10 - 2007, 20:50:50 av Smarta » Loggført

Smarta
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« Svar #7 på: 07/10 - 2007, 20:49:33 »

Ikke for å virke negativ, men jeg synes dette så ut som en ulur måte å gå ned i vekt på. Man raser sikkert ned i vekt, men når man spiser så få Kcal om dagen så vil kroppen gå på sparebluss, den begynner å tære på musklene istedenfor fettet og man setter ned forbrenningen. Så når kuren er over spretter man raskt opp igjen fordi forbrennningen er nedsatt.

Jeg tror du gjør smartes i å øke kaloriinntaket noe slik at du ihvertfall ikke ligger under 11-1200 om dagen.

Hei Mathilda

Så mye galt risikerer man nok ikke å bli utsatt for i løpet av fire uker. Hvis det er noen som ikke føler at de får i seg nok kalorier så kan de jo øke mengdene.  Men dette er jo slikt man må føle seg frem til selv. 

Det er hyggelig at du har lest igjennom opplegget.  Å vise interesse er alltid positivt.

Klem fra Smarta
 bigarmhug
Loggført

Smarta
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« Svar #8 på: 07/10 - 2007, 20:58:18 »

eusa_dance
Nå har jeg lagt ut et innlegg til etter dag nr. 28.  Dette glemte jeg visst sist gang.  Jeg er visst et surrehue.

Der står det litt om å bytte ut forskjellige ting, og om salat osv. 

Beklager surr og rør.
Loggført

Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #9 på: 07/10 - 2007, 23:35:41 »

Klart jeg vil følge dere..Smiley

Er jo spennende å se om matplanen din funker Smarta!!!

Og vil jo gjerne ha muligheten til å få oppmuntring og kritikk, så kanskje jeg går ned 10 kilo jeg å..Cheesy
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.512 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten