Emilies mamma
Nytt medlem
|
 |
« på: 12/10 - 2007, 01:00:08 » |
|
hva skal man si,jeg er 23 år og fødte mitt første barn for 5 1/2 mnd siden og har ikke helt gått inn for å få av meg babyfettet før nå.så jeg har nettopp begynt og har gått ned 2 kg så langt.veide 79 kg og vil ned til 68-vertfall! er 1.74 høy såjeg er ikke sykelig overvektig men jeg trives ikke med den vekten jeg har nå.ellers så håper jeg at denne siden vil gi litt motivasjon og et spark i ræva 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Emilies mamma
Nytt medlem
|
 |
« Svar #1 på: 12/10 - 2007, 01:04:03 » |
|
så lurer jeg på hvordan jeg får tickeren under det jeg har skrevet.at jeg får det som signatur??har laget den å sånn med hvilken adresse er det jeg skal lime inn,og hvor? vanskelige greier dette 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gnotte
Mosjonist

|
 |
« Svar #2 på: 12/10 - 2007, 01:42:26 » |
|
Adressen kommer frem etter at du har lagd den, og den skal limes inn under "signatur" der hvor du redigerer profilen (trykk profil-boksen øverst på siden, og så "endre forumrelaterte opplysninger" eller noe sånt) 
|
|
|
|
« Siste redigering: 12/10 - 2007, 13:55:19 av Gnotte »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Star10
|
 |
« Svar #3 på: 12/10 - 2007, 10:02:51 » |
|
Velkommen Emilies mamma Lykke til med nedgangen, og gratulere med Emilie  Skal bli koselig å bli bedre kjent med deg.  ps. du må skrive dette foran det du har tenkt til å legge inn: [i m g] og dette bak: [/i m g] , men da uten mellomrommene. Fikk bare opp kryss om jeg kuttet ut mellomrommene.....rare greier. om du høyreklikker på min ticker ser du hvilken adresse jeg har brukt  Lykke til
|
|
|
|
« Siste redigering: 12/10 - 2007, 10:07:46 av Star10 »
|
Loggført
|
|
|
|
Emilies mamma
Nytt medlem
|
 |
« Svar #4 på: 13/10 - 2007, 08:17:14 » |
|
takktakk.men hvordan viser den at du går ned?må jeg redigere den hele tiden eller? sorri maset.er litt treg når det gjelder data egentlig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Littleme
Gjest
|
 |
« Svar #5 på: 13/10 - 2007, 09:38:26 » |
|
Har ikke brukt slik ticker så det vet eg ikke, men ser at ikke alt kan være riktig med den BMI'en din  Om du kommer under 18 så er du undervektig, og du er jo på grensen til anorektisk Ifølge tallene du oppgir ligger du rundt 26. (79/(1.74x1.74)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ketolina
Gjest
|
 |
« Svar #6 på: 13/10 - 2007, 12:09:21 » |
|
Da jeg laget min, måtte jeg forandre måleenheten fra pund til kilo... Hvis du ikke har gjort det, men skrevet inn kiloene likevel, så kanskje det er derfor det har blitt feil?? Eller hadde det blitt den andre veien da?? eheee.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..
|
 |
« Svar #7 på: 13/10 - 2007, 13:14:29 » |
|
Er no feil med tickeren din ja.. Prøvde å legge inn tallene dine på en engelsk bmikalkulator, fikk ikke helt de samme tallene, men nærmere.. så kan hende du har feil innstillinger.. Tickeren funker veldig enkelt: Hver gang du har veiedag (helst 1 dag i uka), så går du inn hit og trykker på tickeren din. så skriver du inn passordet, og legger inn datoen og den nye vekta. På den måten vil du få opp en slankekurve på tickerfactory, og samtidig vil tickeren din her på SN forandres.. Ganske greit system faktisk..  Men sjekk ut om du har engelsk målesystem, for det er noe feil der hvertfall.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|

-10 kg til jul! 25.08: -4
|
|
|
Emilies mamma
Nytt medlem
|
 |
« Svar #8 på: 13/10 - 2007, 22:40:01 » |
|
hehe,anorektisk er jeg værtfall ikke :eusa_sick:må prøve å fikse det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Emilies mamma
Nytt medlem
|
 |
« Svar #9 på: 13/10 - 2007, 22:49:05 » |
|
dette var ikke enkelt.jeg skriver inn kg og det blir likevell feil.hvordan ser jeg at jeg har engelsk målegreie da?sorri maset,er litt evneveik når det gjelder sånt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..
|
 |
« Svar #10 på: 13/10 - 2007, 23:27:47 » |
|
Rart.. har du sjekket at du har skrevet inn riktig høyde og riktige tall? (regner jo med det, men er det eneste jeg kommer på i farten...)
For å sjekke om du har rett målesystem, så ser du der du skal skrive inn tallene. Der står du pounds, feet og inches. Bak disse står det "use metric units" eller no sånt.. Trykk på denne, så blir det om til vårt system..
Skjønner ikke hva som kan være galt med tickeren din..
|
|
|
|
|
Loggført
|

|
|
|
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..
|
 |
« Svar #11 på: 13/10 - 2007, 23:35:03 » |
|
Trur kanskje har funnet feilen..!!! Sneik litt på tickeren din, og du har feil høyde.. Du har brukt engelsks måleenheter på høyden din, så tickeren din trur du er 1 feet and 74 inches.. det tilsvarer vel 30 cm eller no sånt... derfor er det feil.. Gå inn på tickeren din, og så på update/edit current data. Nederst på den sida som kommer opp, skal du skrive inn høyden din. Der kan du velge height units, og den må stå på metric.. Beklager at jeg sneik på tickeren din.. var bare veldig nysgjerrig på hva som var feil.. Håper du skjønner hva jeg mente.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|

|
|
|
Emilies mamma
Nytt medlem
|
 |
« Svar #12 på: 14/10 - 2007, 08:37:22 » |
|
tusen takk for hjelpen.nå tror jeg det ble riktig,så da er jeg i gang  har veiedag på fredag så da blir det forhåpentligvis mer nedgang.har vært litt opp å ned til å begynne med men nå er jeg fast bestemt på å klare det.lykke til med slankingen alle dere andre også.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Bolla skal bli tynn!!!
|
 |
« Svar #14 på: 22/10 - 2007, 21:33:40 » |
|
velkommen skal du være! morro at vi er har alle sammen og gir motivasjon og støtte! lykker til meg vekta på fredag klem fra meg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|