om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 19:25:58

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Vi som vil bli 60 kg.
« forrige neste »
Sider: 1 2 [3] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Vi som vil bli 60 kg.  (Lest 6461 ganger)
Marlene87
Sporty

En kilo her og en kilo der.

Vis profil
« Svar #30 på: 05/06 - 2007, 10:40:41 »

Jeg vil være med her jeg ooog! Wink Jeg registrerte meg her for en god stund siden, men har ikke vært inne her siden januar eller no sånt. Da var jeg 75 kg og hadde som mål 65. Nå er jeg 69 kg, og har fremdeles målet på 65. Men vil jo gjerne ned til 60 også med tiden. Wink Men svak som jeg er, så spiser jeg litt som jeg vill.. Avogtil spiser jeg myyyye på en dag, og noen dager eiger jeg ikke matlyst.
Men leste gjennom innleggene her, og det er sant det med at hvis en holder på med noe en syns er morsomt, så flyger tiden. Jeg scrapper digitalt album til lillegutt på 1 år. Og når jeg holder på med det, så tenker jeg ikke på mat i det hele tatt. hvertfall om kvelden, plutselig er klokka 23 og det er sengetid. Smiley Prøver å ikke spise etter kl 20 da. Spiser kveldsmat sammen med jr, og ikke senere. Wink Skjeier kanskje ut en lørdag i ny og ned. Wink men det er lov.  eusa_shifty
Loggført

Mine mål:
Midje: 76cm.
Nedre mage: 92cm.
Hofte: 96cm.
Lår: 58cm.

Sol-Angelica
Sporty

Vis profil E-post
« Svar #31 på: 05/06 - 2007, 11:23:30 »

Har også 60 som mål Smiley Begynte å trene å legge om kosten for 2 år siden og veide da ca 73 kg, gikk raskt ned til 63/64 kg, meste jeg har veid etter denne tiden er 67 kg, dårlig periode med mye stress (alenemor,jobb,skole og kjæreste,pendlet 4 til 5 dager i uka ca 2 timer hver vei!) derfor lite trening og lite fokus på kostholdet.

Har ligget å vippet mellom 64 og 66 kg lenge nå. Startet 24 mai å trene og spise suuuuundt og telle kcal og da veide jeg 65.5 kg, i dag 64.1kg. Målet er ned til 60 Smiley Trives godt på 63 kg, men 60 tror jeg nok er en bedre vekt Smiley
Loggført

Sider: 1 2 [3] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.409 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten