om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 19:33:47

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  slankevenn søkes
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: slankevenn søkes  (Lest 1188 ganger)
sonja78
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 22/10 - 2007, 09:53:20 »

HEI! er det noen der ute som vil bli min slankevenn tredemolle ! jeg trenger rett og slett litt motivasjon og tenkte det kunne være gøyere og mere motiverende å være sammen mot det samme målet nemlig det å slite seg ned noen kilo kardio! er også kjempeglad for gode tips om hvordan jeg sunnere og raskere kan gå ned i vekt,gjerne oppskrifter for hvert måltid gjennom dagen, jeg kan følge! målet mitt er å gå ned 5-6 kg før jul fra 65 til 60-59 rundt der..jeg er 29 år, har to barn og kommer fra sørlandet!Håper det er en venn for meg der ute..gleder meg til å høre fra deg /dere wave
« Siste redigering: 22/10 - 2007, 15:24:21 av sonja78 » Loggført
tepose
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 26/10 - 2007, 00:11:00 »

Hei!

Jeg er en del år yngre enn deg (18 år), men det gjør ikke noe for meg! Hadde vært fint å ha noen å sende mail med og en stor motivasjon! Jeg har noen flere kg å gå ned enn det du har satt som mål. Har planlagt å gå ned til 60 kg før sommeren, det vil si at jeg har cirka 16 kg å gå ned.

Så, hvis du vil ha meg som slankevenninne må du bare si ifra, og jeg er med!  wiggle
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.447 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten