om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 19:39:54

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  "fast besvarer"
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: "fast besvarer"  (Lest 1679 ganger)
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« på: 24/10 - 2007, 12:47:03 »

Hei allle sammen!

Vi har blitt en fin gjeng her på SN og vi vokser stadig. I den forbindelse fikk jeg en en forespørsel på mail om det var interesse for en funksjon med fast besvarer. Vi likte ideen veldig godt og kommer derfor til å innføre dette fra og med idag.
For nye medlemmer tror vi at det er kjekt og se hvem som sitter inne med litt ekstra kompetanse her på forumet, slik at man kan få de rette rådene for å starte sin slankeprosess på mest effektive måte.
Den første ressursen til dette "panelet" vil bli IbenK ( tidligere kjent som littleme) så håper vi at vi kan utvide med flere gode brukere her etterhvert.

Kanskje IbenK vil fortelle litt om seg selv og sin bakgrunn? Smiley

Ønsker alle en fin dag Smiley

Loggført

Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 24/10 - 2007, 14:40:49 »

Det kan jeg alltids Smiley

Jeg er 28 år gammel gutt, kommer opprinnelig fra Florø og er no bosatt i Kongsvinger. Har alltid hatt en interesse for trening, ernæring og helse og started min utdanning med 3 år på idrett i Florø. Videre tok jeg en 3-årig bachelor og 2-årig master i trening og idrettsfysiologi ved NTNU i Trondheim der jeg blant annet spesialiserte med i fettforbrenningens verden. Før jeg flyttet jobbet jeg som personligtrener, treningsinstruktør og kostholdsveilder i Trondheim. Ellers leser jeg endel på fritiden, og trener selv aktivt og har vel gjort det i godt over 10 år Smiley

Om man lurer på noe er det bare å spørre eller lage en tråd om det så kan det diskuteres blant folket Smiley
« Siste redigering: 24/10 - 2007, 16:26:15 av Iben K. » Loggført
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #2 på: 26/10 - 2007, 16:14:04 »

Kjempefint at du vil være en person som vi kan spørre om ting vi lurer på Iben K  thumbsup

Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.461 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten