om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 19:40:40

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  3 dager kuren.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: 3 dager kuren.  (Lest 2265 ganger)
cool
Gjest
« på: 26/10 - 2007, 00:21:46 »

Er det noen som har gått på denne før, prøvd den eller ellers har noen formening om den?

http://www.nedivekt.info/Slankekurer/tre_dagers_kuren.htm
Loggført
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #1 på: 26/10 - 2007, 00:37:44 »

Det der har jeg ingen tru på...

Høres slitsomt ut.. Og ikke spesielt troverdig heller. 20 kg pr måned? Da går det vel mer ut over musklene enn fettet..

Sikkert noen som er flinkere enn meg til å svare på det her, jeg bare syns det høres usannsynlig ut..
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
MFUS
Gjest
« Svar #2 på: 26/10 - 2007, 01:42:01 »

Så dumt at det sier seg selv, sprøyt fra ende til annen, skulle buret inn skurkene bak slik som dette og dem skulle sittet inne lenge og blitt straffet hardt økonomisk resten av livet for så rå svindel som dette...

Noe så dumt får dette til å være en av verstingene i en bransje det flyter rundt masse dritt!! Dette grenser til det banale... Heldigvis tror jeg få går på noe som dette, er da min mening...

Håper dem som står bak dette går på en real smell på en elelr annen måte, fortjener dem jammen også skurkene...
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #3 på: 26/10 - 2007, 09:15:35 »

Om du går på den kuren er du nesten garantert å mislykkes og du vil garantert få store problem med videre vektreduksjon når vekta går tilbake. Ett vekttap på 5 kg på 3 dager er jo mer enn en faktisk opplevere på fastekurer! Enkelt og greit vil dette skje:

1. Du følger kuren i 1 mnd
2. Du opplever mye sult og blir psykisk stresset
3. Vekta går drastisk ned (hvorfor er vi så opptatt av dette?)
4. Opp mot 50 % av vekttapet er fettfrimasse og ikke fettmasse.
5. Du klarer ikke fortsette med så lavt matinntak, begynner og spise igjen, og legger på deg all vekten du har mistet.
6) Desverre er det no i større grad fettmasse og mindre fettfrimasse som kommer tilbake, noe som gjør at hvileforbrenningen din synker og du må leve på ett lavere energiinntak enn før du startet.

Med andre ord en dårlig ide Smiley 
Loggført
Bolla skal bli tynn!!!
Sporty

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 26/10 - 2007, 15:34:14 »

det har jeg ikke noe tro på! jeg har mere tro på å kutte ut spesielle matvarer i en diett

Ting man kan kutte ut, treniger ikk eå sulte og mister kg ved dette og trene:

Brød alle typer
Bakevarer
Sukker
Brus og saft
Ris
Pasta
Loggført

heidik
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #5 på: 26/10 - 2007, 18:26:02 »

Det høyrdes eigentleg heilt sprøtt ut..! Hadde eg fulgt den kuren der, hadde eg døydd av svolt! Ein halv kopp tunfisk og ei rista skive til lunsj?! Det er jo ingenting..!

Eg trur eg heller ville kutta ned på usunn mat og trena litt meir - det er nok langt betre Smiley Om ein vil gå ned i vekt gjeld det jo å legge om livsstilen til ein stil ein kan leve med resten av livet! Og det trur eg neppe så veldig mange hadde klart med denne kurenn her..!
Loggført

cool
Gjest
« Svar #6 på: 28/10 - 2007, 01:46:21 »

noen kaller den rikshospitalet dietten og... derfor jeg stusser litt...

har ingen planer om å begi meg ut på den Wink men jeg stusser som sagt.. jeg er langt fra dreven om kropp, slanking, fett og muskler at jeg kan vurdere effekten av noe sånt.
Loggført
MFUS
Gjest
« Svar #7 på: 28/10 - 2007, 02:01:08 »

Ingen seriøs sykehus ville anbefalt noe slikt nei, tro meg på det!!

Ikke vet jeg hvordan slike kurer får slike navn, er nok en missforståelse her ett sted. Ser man på Danske Rikshospitalets stoffskiftekur (13 dagers kur) så har den ingenting med det danske rikshospitalet å gjøre, dem er faktisk bland de største forkjemperene mot nevnte kur da dem gikk ut og advarte mot denne og skjønte ikke at den på noen måte kunne forbindes med dem...

Slanking handler ikke om hva enn gjør noen få dager men faktisk om en livsstil for resten av livet dersom man vil endre vekt på sikt og ikke bare gjøre ett midertidig stunt, akkura det kan ingen være uenig om da det jo sier seg selv egentlig. Det alene er godt nok til å skjønne at ingen seriøst kan anbefalle noe slikt, hva så etterpå?

Slike stunt er ikke godt for noe annet enn å oppleve ett stort væsketap, men selv om det kan gjøre store utslag på vekten for en kort periode har det intet med fett-tap og slanking å gjøre. Det er faktisk bare ulemper med slikt!
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.411 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten