om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:01:21

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Tuddelu!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Tuddelu!  (Lest 1012 ganger)
Pepperkake
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 15/11 - 2007, 00:49:04 »

Der er vel vanlig å presantere seg før man labber inn vel?

Jeg er 29 år gammel og er bosatt på Nordmøre. Har samboer og verdens beste jente på snart tre år.

Har hatt mange små slankekurer opp gjennom årene, men det har alltid manglet noe vesentlig; Motivasjonen. Men nå har jeg holdt på i seks uker, og er fortsatt supermotivert. Det er ny pers. Jeg har "bare" 10 kg. jeg vil bli kvitt. Men de kiloene har plaget meg. Usj. Jeg har gått ned 4,4 kg til nå, så jeg har vel de hardeste igjen tenker jeg.

Jeg spiser sunt (Bortsett fra små, desperate rassia i skapet innimellom.) og trimmer 5-6 ganger i uken. Blir mest turer i skogen og langs veien, men er da bedre enn ingenting hvertfall.

Ellers er vel dette like mye en forandring i livsstilen, som en slankekur. Jeg akter IKKE å gå opp disse kiloene igjen.

Hmm.. Ser jeg skravler hull i hodet på dere allerede. Det var jo ikke helt meningen. Hehe.

Gleder meg til å bli kjent med dere folkens! Heier på dere!  danse
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 15/11 - 2007, 08:07:36 »

Velkommen! icon_cheers
Jo flere, jo bedre. Så er vi flere som kan støtte og oppmuntre hverandre. Innimellom trengst det jo, for å komme seg videre. For du kommer jo til å møte tunge kneiker inniblandt. Da er det godt å  vite at man kan komme seg videre - av og til trenger man påminning om det man egentlig vet.
Dette kan du klare, du har jo klart deg flott i første del, det du har klart før, kan du klare igjen. Stå på!  wiggle
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #2 på: 18/11 - 2007, 20:40:18 »

Velkommen! icon_cheers
Jo flere, jo bedre. Så er vi flere som kan støtte og oppmuntre hverandre. Innimellom trengst det jo, for å komme seg videre.

Siterer gunnang her, for det er så sant, så sant!!!

Velkommen Tuddelu  hello

Du har jo vært kjempeflink allerede, så herlig da!!

Du har kommet til rett sted når det gjelder motivasjon. For her er vi alle avhengig av å gi og få tilbakemeldinger, for vi er alle i samme situasjon.
Og vi er en fin gjeng her inne som tar imot nye medlemmer med åpne armer  xyxthumbs
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.49 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten