om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:02:36

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  Tips...?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Tips...?  (Lest 2183 ganger)
Movistar
Gjest
« på: 18/11 - 2007, 00:22:56 »

Det er vel og bra at SN har et krav om at å få bli medlem må du ha en BMI på 20, men i det siste har jeg sett flere unge jenter med helt normal BMI, kanskje litt i lavkant (20-21) med ønske om å gå ned flere kilo til en BMI på 14-17!!

Dere burde sette krav til at målene ikke kan være under 20 også.

Jeg er også klar over at BMI ikke gir et presist bilde på hvordan det egentlig er, men de fleste her skjønner vel at sier BMI'en 17, så står det ikke så bra til i kroppen.
Loggført
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #1 på: 18/11 - 2007, 20:42:22 »

Godt poeng som jeg skal ta med videre Movistar!! Takk for at du er oppmerksom!!

Det er med på å gjøre SN til et bedre sted med at dere hjelper oss!!
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 19/11 - 2007, 23:14:21 »

Hei!

Først og fremst vil jeg takke for at du har tatt deg tid til å komme med tilbakemelding og få tips fra brukerene er gull verdt for oss.

Generelt så kan jeg si at vi følger kontinuerlig med i forumet. Kommer vi over tilfeller som vi synes er urovekkende , tar vi tak i dette etter beste evne. Vi tillater f.eks ikke rådgiving til personer som har spiseforstyrrelser på forumet  Vi har ingen fagpersoner som kan ta tak i dette hos oss, og vil heller at personer med problemer som dette skal få hjelp hos kyndige fagfolk.

Vi vil etter beste evne prøve å ta tak i tilfeller der vi mener at brukere har satt urealistiske mål og yte den hjelpen vi kan. Det blir da en vurdering hva vi vil gjøre i hver enkelt sak.
« Siste redigering: 19/11 - 2007, 23:16:03 av Marthe » Loggført

desert mirage
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #3 på: 28/11 - 2007, 21:23:39 »

Jeg har sendt både pm og mail. Og jeg ser enda personene legger ut nye dager i dagboken sin. Bl.a ei senest i dag.. Er det ikke et minstekrav? Går det ikke ann å be dem flytte seg til et treneforum eller noe, noe som ikke fokuserer på slanking men mer om sunnhet?
Jeg må jo innrømme at det er provoserende da..
Loggført
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 29/11 - 2007, 16:07:19 »

Om vi mistenker at noen har seriøse problemer er vi mest opptatt av og henvise til andre instanser enn ett treningsforum da man vil oppleve et like stort fokus på slanking og dietter der også.

Når det gjelder et minstekrav har vi ikke dette her på forumet men i dagbøkene,alikevel er det enkelt og klikke seg forbi dette.
Vi tar tak i de tilfellene vi mener er i faresonen.  Vi føler at vi har ett sosialt ansvar og ønsker ikke at personer vi mistanker har spiseforstyrrelser skal få veiledning her.
Jeg kan ikke kommentere våre meninger om enkelttilfeller . Når vi tar kontakt med ett individ blir den dialogen vi har med denne personen mellom oss og enkeltbrukeren.
« Siste redigering: 29/11 - 2007, 16:09:48 av Marthe » Loggført

desert mirage
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #5 på: 29/11 - 2007, 22:42:52 »

Det er fremdeles jenter der ute i dagbokverdenen her som tydelig har problemer..
Jeg syns det er skikkelig kjempe provoserende når jeg ser jenter på 18-20 år som helt tydelig ikke burde slanke seg, men mener de er feite..
Burde dere ikke hatt en minstegrense?
Ikke så veldig lett for en som trenger å slanke seg å se at ei som har en bmi på 19 mener hun burde gå ned hvertfall til en bmi på 18.. og enkelte andre er mye verre enn dette..  eusa_wall
Godt dere gjør noe med det, tviler igrunn ikke på det heller, men det er en del tilfeller ute å går...  eusa_doh
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.389 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten