om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:09:11

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Artikler & Nyheter
| |-+  Nyhetsblogg - Hold deg oppdatert!
| | |-+  Slik trenes Hollywood-stjernene..
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slik trenes Hollywood-stjernene..  (Lest 1582 ganger)
fffd
Beryktet

Vis profil
« på: 01/03 - 2007, 11:46:24 »

Hentet fra nettavisen

Skrevet av  Vibeke Johnsen

De trener Hollywood- kjendisenes rumper, lår og mager. Her er rådene fra personlige trenere med store navn på kundelista.

Har du lurt på hvordan du får rumpa til Jessica Biel eller beina til Cameron Diaz? Eller er det magen til Fergie og skuldrene til Halle Berry som har stått høyest på ønskelisten?

Personlige trenere med kjente navn på kundelisten røper hvordan de har trent opp rumper, lår og magemuskler som mange er misunnelige på.

Du kan lese mer her

http://www.side2.no/helse/article916866.ece
Loggført
digger spinning
Beryktet

Stor? Jeg???

Vis profil
« Svar #1 på: 06/03 - 2007, 20:30:01 »

Det er ikke så rart at de lykkes, når de har personlige trenere som passer på og gir de riktige rådene underveis!

Jeg syns vi er flinke som tar fatt på oppgaven alene. Eller, vi har jo hverandre, så helt alene er vi ikke likevel. Men flinke er vi nå uansett!
Loggført

Medlem av:

Opp-av-godstolen wiggle
Veiedag mandag
Minus 10 kilo innen julen 2007
MFUS
Gjest
« Svar #2 på: 21/03 - 2007, 19:18:03 »

Ikke bare det, minner om at de genetriske forutsettningene må være til stede også. Fra naturens side så har vi forutsettninger, og det vil være nyttesløst å strekke seg mot noen av idealene man ser i moteblader etc.

Se på mange av toppidrettsutøverene, noen har vakre kropper estetisk sett enda dem driver med idrett som ikke ligger like godt til rette for det som andre idretter hvor en kan ha en mindre estetisk kropp tross at aktiviteten dem bedriver ikke skulle tilsi det.

For all del, det er fint å trene og man blir i god form og tar oss bedre ut også - bare positivt... Men liker likevell ikke artikler som det der, da det blir feil fokus og skaper urealistiske forventninger til hva enn reelt kan oppnå, dessuten skaper det tanker om "vinnere" og "tapere" og at noen fortjener utseendet sitt da dem har jobbet for det mens andre ikke fortjener annet enn det dem er da dem er lat og har seg selv å takke...

Ser dere problematikken i en slik artikkel og forventningene den skaper som ikke er helt reel...
Loggført
fffd
Beryktet

Vis profil
« Svar #3 på: 21/03 - 2007, 22:06:51 »

Joda, jeg ser problemet.  De aller fleste er dette helt uaktuelt, men man kan hente ideer fra slike metoder, og ideer skaper motivasjon.. Motivasjon kan man få av så mangt. Noe er rett for noen, men feil for andre, det vil ikke dermed si at det blir feil å informere om forskjellige ideer.  Vet ikke om jeg gjorde meg forstått..

Jeg er uenig i veldig mye som mange "eksperter" snakker om, men vil ikke dermed si jeg ikke lytter og henter ideer fra dem..  Som jeg sier om det meste, det er veldig få personer i verden som ikke har noen fornuftige ideer..  eusa_angel
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.403 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten