om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:10:17

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Dette forsto jeg ikke.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Dette forsto jeg ikke.  (Lest 1078 ganger)
daniella
Gjest
« på: 25/11 - 2007, 20:20:43 »

skal man ikke legge inn vekt og sånn på dagboka? Mål osv. Jeg finner ikke frem jeg  eusa_think

Er ny her jeg eusa_eh
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 25/11 - 2007, 21:40:09 »

I denne dagboken du har her på forumet så skriver du det du føler for. Det mest vanlige er å skrive ned hva en spiser, trimmer, beveger seg osv for å få litt støtte og tips. Også funker det fint å blåse ut litt når frustrasjonen tar en Wink

Loggført
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #2 på: 25/11 - 2007, 23:55:02 »

Her kan man vel skrive det meste..Smiley
Personlig skriver jeg vel for det meste alt som skjer i min hverdag, alle min tanker, vekt, mål, trim, mat osvosvosv.. Sjeldent noe som skjer som ikke kommer i boka mi..Smiley

Men nå kan det vel tenkes at du har litt mer liv enn meg, så da vil jeg foreslå at du hvertfall skriver ned det du spiser og om du trener, så kan sånne lure mennesker som Iben hjelpe deg om det trengs!:)

Ellers er det utrolig mye god støtte å få her inne, ikke bare når det gjelder slanking, så du har gjort et klokt valg med å komme hit!

Velkommen!:)
bigarmhug
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 26/11 - 2007, 08:26:22 »

Det er to deler her inne på slankenett.no. På http://www.slankenett.no/dagbok/index.php kan du opprette dagbok med innlegging av mål og vekt, og få ut slankekurven din.
Der er det og muligheter for å skrive innlegg, og sende kommentarer til hverandre. Men slik det er organisert her på sankeforum, er det letter å følge en tråd over tid. Jeg synes det er litt rotete struktur, men slik er det nå. Det er i alle fall mange hyggelige mennesker her inne, som prøver å støtte og hjelpe hverandre.

Så velkommen skal du være blandt oss. Håper vi kan være til gjensidig nytte og glede. eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #4 på: 26/11 - 2007, 11:28:27 »

Her har du alt fått forklaring, så bra thumbsup

Flytter innlegget ditt til velkomstkroken.
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.391 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten