om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:15:12

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Jeg ønsker meg en slankevenninne på nett
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Jeg ønsker meg en slankevenninne på nett  (Lest 1303 ganger)
Brura
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 26/11 - 2007, 10:52:15 »

Jeg ønsker meg en nett-slankevenninne. Jeg er 37 år gammel. Trenger vel å gå ned 25 kg, men tar 10 om gangen! Satser på sundt kosthold og trening, og å unne meg en kosedag i uka. Ble veldig inspirert av en mann jeg leste om i et svensk ukeblad nettopp. Han hadde gått ned 90 kg i løpet av 9 måneder på denne måten! Noen som vil slå følge med meg? sunny
Loggført

dorthe73
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 26/11 - 2007, 14:21:44 »

Jeg vil gjerne bli med som din slankevenn :-)
Skal gå ned tilsammen 15 kilo, men gjør det på bare kostholdt. Da jeg ikke klarer å trene.
Hvis dette ikke passer deg så kanskje noen andre vil være med?? Jeg går hardt på frukt og grønt m.m
Begynte forgje mandag, og gikk ned 2,5 kg på den uka som var. Satser på 2-3 kg i uka :-)
I fjor gikk jeg ned 15 kg på samme måte, men da unnet jeg meg mye mere utenom å spise :-9
Har gått opp 2 kg av de 15.
Loggført
ah_83
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 07/01 - 2008, 17:03:08 »

Hei :-)

Jeg vil og gjerne blir med å være din slankevenn.
Hørtes interessant ut det du forteller om han svenske, hva er det for noe?
Jeg har nettopp begynt her inne og trenger noen til å holde motivasjonen oppe. Har som mål å gå ned tilsammen 35 kg, men tar det litt etter litt.
Det som dorthe73 skriver og hørtes jo greit ut, hva slags opplegg er det?
Loggført

pusemor
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 23/03 - 2008, 16:26:59 »

Blir gjerne med jeg. Jeg skal ned ca. 15 kg. Vet ikke helt hvor ille det står til etter påske skjønner du. Jeg har tenkt å satse på trening og sunn mat, men skal ha en kosedag. Om jeg er i besøk så spiser jeg det jeg får, men modererer meg selvsagt.
Loggført
bronsa02
Mosjonist
**

annjorun@getsomeskills.com
Vis profil
« Svar #4 på: 23/03 - 2008, 21:41:29 »

Jeg blir gjerne med! Jeg er ogsaa nettopp starter her inne. Har som maal aa gaa ned ca 10kg, eller i hvert fall komme inn i alle jeansene fra i fjor. Da var jeg 65, naa er jeg 75.9 kg... Jeg har vaert sammen med kjaeresten min i 2 aar naa, og er vel blitt litt for komfortabel i hans selskap. Jeg gidder ikke prove for hardt for aa se bra ut for ham, men samtidig foler jeg meg fet og dvask naar han tar paa meg, saa det er absolutt paa tide at jeg tar meg selv i nakken, saa jeg kan fole meg sexy igjen! Jeg satser ogsaa paa sunt kosthold og trening. Har ikke troa paa alle mulige mirakelkurer som koster flesk. Har provd flere, men ingen av de virker med mindre du kombinerer det med sunn at og mosjon... Skal paa butikken naa aa fylle kjoleskapet med sunn mat og drikke.  eusa_dance
Loggført

wiggle
Medlem av Opp av Godstolen

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.452 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten