om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:17:54

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Artikler & Nyheter
| |-+  Artikler fra forsiden
| | |-+  ixrixcev
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: ixrixcev  (Lest 20626 ganger)
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« på: 29/11 - 2007, 15:55:03 »

5oB6K, carisoprodol, 5jN7D, carisoprodol tablets uses, http://gfxforums100.top-site-list.com/gfxforums100-thread57205.html carisoprodol no prescription, 1bQ5T, carisoprodol 350 mg tablet wat, <a href="http://gfxforums100.top-site-list.com/gfxforums100-thread57205.html ">carisoprodol no rx</a>, 2kP1A, carisoprodol prescription drug, 4oY0R
« Siste redigering: 24/08 - 2011, 14:34:02 av Marthe » Loggført

Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #1 på: 29/11 - 2007, 16:57:34 »

Omega 3 er vel og lurt i forbindelse med slanking fordi det kan hjelpe huden til å trekke seg sammen??

Derfor jeg tar Omega 3-6-9-tilskudd hver dag, ble fortalt at det var lurt.
er da 236 mg omega 3 i hver kapsel, så får jo i meg litt hvertfall:)

Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 29/11 - 2007, 18:04:19 »

Min mor sverger til selolje heller enn fiskeolje, og mener at dette produktet har mye bedre virkning på leddene. Hun har noen revmatiske lidelser.
Har der noe sammenlignende data på dette? eusa_think
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 17/12 - 2007, 00:30:00 »

Selolje har en veldig høy konsentrasjon av denne fettsyren.

Det finnes noe informasjon på dette her :

http://www.nifes.no/index.php?page_id=230&article_id=993
Loggført

lille_blomst86
Beryktet

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 03/01 - 2008, 11:55:45 »

Men har selolje de samme positive virkningene på vektnedgang? Er det helt idiotisk ta begge?
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 03/01 - 2008, 12:28:25 »

Jeg har lest litt på nett og snakket med noen med litt erfaringer.
På en nærliggende helsekostbutikk sa de at et problem med selolje er at selen er så høyt i næringspyramiden at den samler opp skadelige stoffer fra flere ledd nedover. De ville derfor ikke anbefale selolje uten du hadde så store problem med leddsmerter at du anså risikoen for mindre problematisk smertene.
Så en hel del mennesker merker bedring av å bruke selolje, men det er samtidig forbundet med en viss fare å innta selolje.
Jeg har nå brukt selolje 2-3 uker, og har en relativt god periode. Jeg vet ikke om det skyldes seloljen.
Jeg kommer nok ikke til å bruke full kvote med selolje året rundt, men veksle med andre kilder for omega3.

Du spør om det er idiotisk å ta begge. Du bør jo ikke overskride dagsdosen totalt. Om 2 preparater har litt ulik virkning og bivirkning, kan det kanskje være greit å ta halv dose av hver. Men dette har jeg ikke sett noe vitenskapelig forsøk på, så jeg vet ikke om det også kan ha uheldige sider.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
dory88
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 30/06 - 2008, 01:26:07 »

Kom over denne artikkelen http://www.iform.no/pub/art.php?id=1005    der står det mye om de gode helsegevinstene til selolje.
Personlig har jeg gått på selolje noen månder nå, og føler den har forbedret huden min, og hjelp meg litt med å gå ned i vekt. Er allergisk mot fisk, så kan ikke ta omega 3 som inneholder fiskeolje. Derfor har jeg nok alltid hatt mangel på omega 3 i kroppen. Men nå er jeg veldig fornøyd med å ha oppdaget seloljen  eusa_dance
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.6 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten