om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:24:09

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Heisann, Mimmi her
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Heisann, Mimmi her  (Lest 1233 ganger)
Mimmi
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 02/03 - 2007, 21:32:18 »

Hei alle sammen!
Ja nå er det bare å brette opp ermene og ta seg selv i nakkeskinnet, her skal kiloene renne av.....  Grin

Jeg er en dame på 31 år, er fra trøndelag, men bor på østlandet.
Har de siste fem årene hatt det veldig tøfft, med at vi fikk en sønn som er funksjonshemmet og krever 100% av hver av oss. Dette har ført til lite trim, ureglmessige måltid og mye småspising og trøstespising.... Kiloene har sakte men sikkert sneket seg på  Undecided

Begynte på et opplegg for 1 1/2 år siden, men mista pappa'n min midt opp i alt, og det ble litt for tøfft.

Men, nå har jeg kommet meg veldig, og er veldig motivert for dette. Har begynt på Libra-kurs, og bare gleder meg til ukene og månedene som kommer.

Godt å ha et slikt forum hvor man kan lufte sine tanker og få tips og råd Grin

Det var litt om meg...
Loggført

Lag deg ingen bekymringer for dagen i morgen, i overmorgen er det overstått.

fffd
Beryktet

Vis profil
« Svar #1 på: 02/03 - 2007, 22:54:23 »

Velkommen skal du være.  Vet ikke om du vil ha et råd med en gang, men du får et par.. 
Nr 1;
Lag deg en dagbok, enten her eller privat.. Jeg skriver til meg selv om slikt her på forumet.. Legg det til en vane å skriv litt vær dag, ikke så nøye om du ikke skriver så meget, men at du får en rutine der du skriver litt om dagen som har gått. Om du skriver her så kan kanskje noen her hjelpe deg på veien med spørsmål du har om noe angående daglige rutiner..

Nr.2
Fokuser om en ting om gangen, ikke start med masse trening og total endring av kosthold, du vil mest sannsynlig miste motivasjon om du gjør så.
Kanskje velger du å starte med kostholdet, noe jeg har gjort og regner med Libra fokuserer på dette.. 

Jeg vet egentlig ikke så meget om Libra kurset, kanskje ønsker du etterhvert å informere oss/meg hvordan dette kurset er bygget opp..

Uansett velkommen og lykke til..
Loggført
digger spinning
Beryktet

Stor? Jeg???

Vis profil
« Svar #2 på: 06/03 - 2007, 12:36:41 »

Hei, Mimmi
Velkommen!  Smiley
Loggført

Medlem av:

Opp-av-godstolen wiggle
Veiedag mandag
Minus 10 kilo innen julen 2007
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 2.245 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten