om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 20:36:32

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  En nykommer på vei:)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: En nykommer på vei:)  (Lest 791 ganger)
engel79
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 29/12 - 2007, 22:59:14 »

Heisann...

Jeg er en 28 år gammel (ung) kvinne som fikk min første sønn for 6 mnd siden. Jeg har alltid hatt lett for å legge på meg rundt magen, alt skal liksom legge seg der... Og nå etter fødselen og etter at jeg sluttet å amme så har kiloene rast på. Er nesten like tung som jeg var dagen før veslegutten ble født eusa_think Jeg har ikke som mål å bli noe supertynn, men jeg vil se sprek og trent ut. Det blir litt feil for meg å sette et kilomål, føler mye heller at det er cm som gjelder... Men nå har jeg satt at jeg vil ned fra 77 til 67 kg og det har jeg troen på at jeg skal klare.

Har spilt mye fotball og alltid vært aktiv tidligere, men de siste par årene har jeg råtnet i sofaen føler jeg... Så her er det bare å ta seg i nakkeskinnet og komme i gang, lettere sagt enn gjort. Derfor tenkte jeg at det ville være lurt å være med her, pluss opprette dagbok, slik at jeg kjenner presset og kan få litt puffer og oppmuntring når det går både dårlig og bra Smiley

Men jeg lurer på en ting... Noen som kan gi meg noen gode forklaringer til hvordan man egentlig skal måle sine centimetere her og der? Hvor på lår og hvor på mage, hvor på armer og hvor over hofte... Og hvordan bør man måle for å være sikker på at man måler likt hver gang?

Håper dette er en bra plass å være for meg, og at det er mange flotte mennesker her inne som backer meg opp og som jeg kan backe opp wiggle
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 29/12 - 2007, 23:05:28 »

Velkommen hit!
Her er det mange som kan hjelpe/ støtte /trøste / motivere - og som trenger dte samme tilbake i blandt.  hello
Når det gjelder måling, håper jeg andre kjenner seg som mer ekspert på det og svarer skikkelig.
Selv trekker jeg bare målbåndet rundt den aktuelle legemsdel, og måler der det trekker mest, og håper at jeg ikke finner noe sted neste gang som trekker like mye av målbåndet  Grin
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.357 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten