om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:00:02

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  hei allesammen
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: hei allesammen  (Lest 800 ganger)
litago78
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« på: 13/01 - 2008, 21:05:20 »

Hei
Er ikke helt ny slankenett medlem men har ikke brukt dette forumet før-
Jeg er en jente på 29 år er gift med verdens snilleste mann og vi venter vårt første barn snart,vi skal adoptere fra sør Afrika.
Jeg slanket meg 10 kg for en del år siden og ja da var det nettopp slankenett som var en god motivasjon.Men dessvere disse 10 kg er komt tilbake pluss litt til.
Så nå har jeg bestemt meg og funnet ut at en endring i kosthold og mosjom må til for forsetter det slik kommer jeg garantert til å få helse problemer.
Denne gangen har jeg planlagt og forberedt meg og min mann. min mann har nemlig motsatt problem han klarer ikke å legge på seg og er for tynn.
Min metode denne gangen er enkel; Jeg henger opp en uke plan som jeg selv kombinerer med hjelp fra div slankebøker og sunne oppskrifter og denne følger jeg så godt som mulig. Jeg skal også  trene 2 ganger på SATS og prøve og gå på turer. Jeg innser i allefall at dette jeg gjør nå er en varig livsstil endring.
Jeg har nemlig lyst å være en sprek og opplagt mamma.
Ja dette var litt om meg...
Loggført

Den sunneste gymnastikøvelse
er ¨reise seg fra bordet i rett tid.
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 13/01 - 2008, 21:16:37 »

hei,
fint at du prøver dette forumet også : )
her kan du lage deg slankedagbok der det går an å følge tråden over tid, det blir litt annerledes enn den andre dagboka. Og så kan du velge deg en veiedag sammen med andre. det er fint å ha noen som følger med om du går opp eller ned, alt blir litt mer forpliktende.
og kanskje du tar (eller slenger ut) en utfordring?
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.381 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten