Hei hei...vært her et par mndt tror jeg (den andre dagboken) men ikke aktivt...NÅ har jeg bestemt meg for å slanke meg, og tror det skal gå br :wiggle:a.
Slanket meg ca 20 kg omkring år 2000, men med en innaktiv livsstil de siste tre-fire årene (pga sykdom) har jeg gått dem på igjen og vel så det

Har hatt en lengre periode hvor jeg har blåst i helsa, og spist MYE OG USUNN mat

Har, litt satt på spissen, ligget på sofaen i tre år og latt humla suse :eusa_whistle:Men nå er det slutt!!!Er prinsippielt imot "nyttårsfortsetter" men jeg har virkelig tenkt å legge meg i selen for en slankere livsstil fram mot sommeren 2008.OG NÅR JEG FØRST BESTEMMER MEG FOR NOE PLEIER DET OFTE Å ENDE MED AT JEG BLIR "MER KATOLSK ENN PAVEN"

Da jeg var 25-28 års alderen trente jeg meg ved egen hjelp opp fra å klare å løpe ca 200m til å løpe 8-9 km tre ganger i uka. Da beinhinnebetennelsen tok meg fortsatte jeg med å gå, gikk lange turer på opptil 1 mil og mer. Inntil for ca tre år siden gikk jeg fortsatt i snitt minst en time om dagen, og for ca fire år siden trente jeg på helsestudio med vekter og trimsykkel annenhver dag.
:eusa_think:SÅ gikk jeg inn i en dyp depresjon, og fikk medisiner som i tillegg til å gjøre meg veldig trøtt ga muskelplager og økt appetitt.

Men jeg MÅ muligens gå på disse medisinene i mange år...kanskje resten av livet.

Men det siste året har jeg hatt det rimelig bra psykisk og holdt meg stabilt. Så nå syns jeg det er på tide å gjøre noe med vekta

Ellers er det nummeret før hjerteopperasjon og diabetes type 2

Har så langt vært frisk fysisk, men kondisjonen er dårligere nå enn jeg tror den noen ganger har vært. JEG NÆRMER MEG 100KG, det er tungt å bevege seg, beina verker når jeg går og jeg er blitt veldig stiv i muskelaturen. TIDLIGERE VAR JEG MYKERE ENN DE FLESTE!Drev med yoga en periode også....IKKE FOR Å SKRYTE JEG NEVNER TIDLIGERE BRAGDER, MEN DET GIR MEG TRO PÅ AT JEG KAN KLARE "DET UMULIGE"!Det er bare å stå på :wiggle:Kick-off er den attende, dvs nå på fredag. Skal til legen på tirsdag og håper å få han til å veie meg en gang i mndt og være min "sekundant"