om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:01:10

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  NÅ SKAL DET SLANKES!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: NÅ SKAL DET SLANKES!  (Lest 1511 ganger)
anibird
A-Kjendis

natteravn

Vis profil
« på: 13/01 - 2008, 22:49:40 »

Hei hei...vært her et par mndt tror jeg (den andre dagboken) men ikke aktivt...NÅ har jeg bestemt meg for å slanke meg, og tror det skal gå br :wiggle:a.

Slanket meg ca 20 kg omkring år 2000, men med en innaktiv livsstil de siste tre-fire årene (pga sykdom) har jeg gått dem på igjen og vel så det eusa_hand Har hatt en lengre periode hvor jeg har blåst i helsa, og spist MYE OG USUNN mat eusa_sick Har, litt satt på spissen, ligget på sofaen i tre år og latt humla suse :eusa_whistle:Men nå er det slutt!!!Er prinsippielt imot "nyttårsfortsetter" men jeg har virkelig tenkt å legge meg i selen for en slankere livsstil fram mot sommeren 2008.OG NÅR JEG FØRST BESTEMMER MEG FOR NOE PLEIER DET OFTE Å ENDE MED AT JEG BLIR "MER KATOLSK ENN PAVEN" eusa_dance

Da jeg var 25-28 års alderen trente jeg meg ved egen hjelp opp fra å klare å løpe ca 200m til å løpe 8-9 km tre ganger i uka. Da beinhinnebetennelsen tok meg fortsatte jeg med å gå, gikk lange turer på opptil 1 mil og mer. Inntil for ca tre år siden gikk jeg fortsatt i snitt minst en time om dagen, og for ca fire år siden trente jeg på helsestudio med vekter og trimsykkel annenhver dag.

:eusa_think:SÅ gikk jeg inn i en dyp depresjon, og fikk medisiner som i tillegg til å gjøre meg veldig trøtt ga muskelplager og økt appetitt. eusa_wall Men jeg MÅ muligens gå på disse medisinene i mange år...kanskje resten av livet. eusa_think

Men det siste året har jeg hatt det rimelig bra psykisk og holdt meg stabilt. Så nå syns jeg det er på tide å gjøre noe med vekta wiggle Ellers er det nummeret før hjerteopperasjon og diabetes type 2 eusa_naughty Har så langt vært frisk fysisk, men kondisjonen er dårligere nå enn jeg tror den noen ganger har vært. JEG NÆRMER MEG 100KG, det er tungt å bevege seg, beina verker når jeg går og jeg er blitt veldig stiv i muskelaturen. TIDLIGERE VAR JEG MYKERE ENN DE FLESTE!Drev med yoga en periode også....IKKE FOR Å SKRYTE JEG NEVNER TIDLIGERE BRAGDER, MEN DET GIR MEG TRO PÅ AT JEG KAN KLARE "DET UMULIGE"!Det er bare å stå på :wiggle:Kick-off er den attende, dvs nå på fredag. Skal til legen på tirsdag og håper å få han til å veie meg en gang i mndt og være min "sekundant" eusa_clap
« Siste redigering: 14/01 - 2008, 12:02:59 av anibird » Loggført

alt er håpløst og vi gir oss aldri:-)

ah_83
Mosjonist
**

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 13/01 - 2008, 23:16:51 »

Vil ønske deg masse lykke til Smiley Dette klarer du!
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 14/01 - 2008, 08:08:09 »

har du klart det før, vet du at det går an.  eusa_angel
men ta det pent. når kroppen sier fra, skal man lytte.
øk gradvis på trimporsjonene.
og når du har hatt problemer med beinhinnebetennelse og muskelplager, må du se deg om etter kombinasjoner av øvelser som varierer belastningen.
plutselig å gå 1 mil når du ikke har gjort det på ei stund og har anlegg for slike plager, kan være som å ta gift...
har du trimsykkel hjemme, er det bra, da kan du ta mange små porsjoner med sykling. om ikke, kan du jo finne andre måter å trimme hjemme på, som variasjon mot turer og treningsstudio.

Så fint at du har trening i yoga, der har du en stor fordel.

Lykke til med innsatsen!
 icon_thumright
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
anibird
A-Kjendis

natteravn

Vis profil
« Svar #3 på: 14/01 - 2008, 12:04:53 »

takk for støtten  eusa_angel ja, dette klarer jeg wiggle
Loggført

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #4 på: 14/01 - 2008, 15:08:57 »

Her er det en fighter som er klar for oppgaven skjønner jeg!! Så bra!!! Da vil dette gå den rette veien thumbsup

Bare ha troren på at du klarer dette hele veien, for det kommer noen motbakker underveis kanskje!!

Også har vi et kjempefint miljø her inne, så du har iallefall valgt rett forum Cheesy

Lager du deg en slankedagbok, så kan vi følge deg på veien anibird!!

Velkommen forresten wave
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
anibird
A-Kjendis

natteravn

Vis profil
« Svar #5 på: 14/01 - 2008, 20:07:27 »

Nå har jeg åpnet online-dagbok her (for de som vil følge meg) overskriften er "100-70kg?!"
Loggført

anibird
A-Kjendis

natteravn

Vis profil
« Svar #6 på: 14/01 - 2008, 20:22:15 »

Tester ut funksjoner i forum:-))) denne slankemetoden anbefales IKKE!:
Loggført

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #7 på: 16/01 - 2008, 08:45:44 »

Grin
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
anibird
A-Kjendis

natteravn

Vis profil
« Svar #8 på: 16/01 - 2008, 14:43:31 »

idyllisk fedme  eusa_sick

http://www.youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw
Loggført

anibird
A-Kjendis

natteravn

Vis profil
« Svar #9 på: 16/01 - 2008, 16:13:18 »

Atkinsons lav-karb diett. videolink: http://www.youtube.com/watch?v=rQBhDVG9j_k
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.538 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten