om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:05:26

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  spisekick!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: spisekick!  (Lest 1349 ganger)
cinta
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/01 - 2008, 21:26:13 »

Jeg er egentlig ganske flink til å holde meg faste måltider osv... Men så er det jo da noen ganger at jeg får skikkelig "spisekick".... Det hender vel som regel på kveldene... Det kan starte med at jeg bare blir veldig fysen på noe, men ikke noe spesielt....eller at jeg akkurat har spist kveldsmat og syntes det var godt, men ikke ble mett... også blir jeg ikke mett uansett hvor mye eller hvor sakte jeg spiser eller hvor mye vann jeg drikker i tillegg... Men som regel er jeg ganske "stressa" etter mat når jeg får disse spisekickene... Og slutter på en måte ikke helt før jeg blir sliten av spisingen heller... Etterpå blir jeg sittende igjen med dårlig samvittighet og anger...

Hva bør jeg gjøre om jeg får slike spisekick?? Og hvordan unngår jeg det..?
Loggført
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #1 på: 14/01 - 2008, 21:59:27 »

Huff, det er kjipt når man har det sånn..Sad

Men det er jo mulig at du spiser for lite på dagene, så du blir derfor sulten mot kvelden?

Ellers er det jo og mulig at du har et annet behov, følelsesmessig f.eks, som du dekker over med å spise? Mange spiser fordi de tror de sultne, men egentlig kan de være tørste, lei seg, ensom, sliten osvosv....

Du er ikke alene om dette hvertfall!
Beste rådet er vel å spise litt mer tidligere på dagen, og prøve å holde deg opptatt om kveldene så du har annet å tenke på!

Lykke til:)
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
Popeye
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #2 på: 16/01 - 2008, 00:36:46 »

Kjøp deg en pakke kruskakli!
Fyll ett glass med kruskakli og vann.. Rør rundt og spis selv om det smaker pyton..
Skal love deg at kicket ditt forsvinner da, og du blir mett =)
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.493 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten