Heisann!
Da var det på an igjen for n'te gang... jeg prøver og prøver, men kommer visst aldri i mål. Nå er derimot ting forandret, så jeg håper det skal gå min vei.
Jeg er en jente som nettopp har fylt 20 år, jeg studerer psykologi i Trondheim. Her bor jeg i et bofelleskap så jeg kjøper inn alt jeg spiser selv. Noe som er en stor fordel fra å ha bodd hjemme hittils. Hjemme hos mor er det alltid noe som frister i skapene. Her er det derimot bare det jeg kjøper inn selv som er i skapene, og jeg er egentlig ganske flink på kjøpefronten.
Jeg skal til å melde meg inn på treningssenteret her nå. Er et veldig billig og flott tilbud for studenter her som jeg skal benytte meg av. Målet er å trene spinning minst 3 ganger i uken (den treningen jeg liker best) og på sikt få til en halvtime med styrke i forbindelse med det.
Jeg har som sagt prøvd å slanke meg flere ganger... og en gang lyktes jeg til og med! Høsten 2006 så slanket jeg meg fra 1. september til 1. desember. De 3 hardeste månedene i mitt liv på mange måter, men også de beste. Jeg har aldri vært mer fornøyd med noe jeg har oppnådd i mitt liv. Jeg gikk ned 9 kilo og forandringen var fantastisk. Nå har jeg desverre gått opp 7 av de igjen, men jeg gir ikke opp for det. De første kiloene er alltid enklest å bli kvitt

Veier pr dags dato 78,3 kilo. Målet er å nå 70kg til påske. Litt skummelt at jeg skal hjem i påsken, men skal nok klare å holde meg unna godteriet og spise små posjoner av mors mat. I april skal jeg og en venninne til THAILAND

Jeg gleder meg som en liten unge! Vi skal ta dykkekurs, ri på elefanter, dra på øyturer og mye mer. Det er absolutt viktig for meg å ha mistet noen kilo til den tid.
Mitt fullstendige mål er 65kg. Målet er å ha nådd det til 1.juni
Det er litt demotiverende at sommeren ofte ikke er en tid hvor man får trent så mye... Men jeg har heldigvisn oen aktive venninner hjemme som jeg kan ta noen joggeturer med

ready, set go =)