om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:17:02

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  huff hvordan får jeg til??
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: huff hvordan får jeg til??  (Lest 2660 ganger)
bellabø
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 21/01 - 2008, 11:00:21 »

den greia som dere har på siden deres hvor det viser hvor mange kg dere har gått ned hvordan i huleste får jeg det til jeg har prøvd men får ikke det til   eusa_wall å hvordan får dere den til siden deres??? hmmm litt dårlig i engelsk tro hmmmm får begynne på skolebenken igjen trur jeg   eusa_doh
Loggført
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #1 på: 21/01 - 2008, 11:04:06 »

Ticker du mener?

gå inn på www.tickerfactory.com, og lag deg en.. Når du har lagd den får du en bbCode som du kopierer og limer inn i signaturen din på profilen din (profil - forumrelaterte greier)... Skal være en tråd her inne om det...
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 21/01 - 2008, 15:44:43 »

klikk på tickeren til en av de andre, så kommer du til tickerfactory. Eller klikk på linken her: http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wBP53BQ/.
Der klikker du på "crate a new ticker", og velger "weight loss" når det er vekttap du vil vise.
Så klikker du ved den bakgrunnen du har lyst på, det finnes flere sider med utvalg, de finner du ved å klikke på sidetallet nederst. Når du har valgt bakgrunn, vil det visest som en prikk ved siden av bakgrunnen. Da klikker du på "next" og velger "ticker slider", altså viseren du vil bruke. Når det er rød prikk ved viseren din, klikker du på next igjen.
Så velger du deg en pin-kode, helst noe som er så lett at du husker det igjen Smiley.
Så velger du kilograms som enhet (det er jo mulig å bruke pounds, men lite aktuelt i Norge), og legger inn dine data, target weight er vekta du har som mål, current weight er vekta akkurat nå. Så kan du legge inn flere mål, f.eks høyde i m og cm om du vil ha med BMI (kroppsmasseindeks).
klikk på next igjen, og du ser hvordan tickeren vil se ut. Er du ikke fornøyd, kan du justere den. Er den slik du vil ha den, går du ned dit det står bbcode, klikker inn helt først i feltet, og holder nede venstre museknapp mens du fører musepila helt sist i feltet, kopier ved å trykke ned ctrl c eller ved høyre museklikk.
Gå til slankenett.no, diskusjonsforum, logg evt inn, klikk på "profil", så på "forumrelaterte opplysninger" under "endre profilen", og rull deg ned til du ser et felt som heter "Signatur". Klikk i feltet, og lim inn det du har kopiert fra bbcode-feltet på tickerfactory. Så klikker du på "endre profil".
Nå skal alt være i orden.
Gi beskjed om det ikke fungerer.  eusa_angel
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
bellabø
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 21/01 - 2008, 19:01:11 »

klikk på tickeren til en av de andre, så kommer du til tickerfactory. Eller klikk på linken her: http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wBP53BQ/.
Der klikker du på "crate a new ticker", og velger "weight loss" når det er vekttap du vil vise.
Så klikker du ved den bakgrunnen du har lyst på, det finnes flere sider med utvalg, de finner du ved å klikke på sidetallet nederst. Når du har valgt bakgrunn, vil det visest som en prikk ved siden av bakgrunnen. Da klikker du på "next" og velger "ticker slider", altså viseren du vil bruke. Når det er rød prikk ved viseren din, klikker du på next igjen.
Så velger du deg en pin-kode, helst noe som er så lett at du husker det igjen Smiley.
Så velger du kilograms som enhet (det er jo mulig å bruke pounds, men lite aktuelt i Norge), og legger inn dine data, target weight er vekta du har som mål, current weight er vekta akkurat nå. Så kan du legge inn flere mål, f.eks høyde i m og cm om du vil ha med BMI (kroppsmasseindeks).
klikk på next igjen, og du ser hvordan tickeren vil se ut. Er du ikke fornøyd, kan du justere den. Er den slik du vil ha den, går du ned dit det står bbcode, klikker inn helt først i feltet, og holder nede venstre museknapp mens du fører musepila helt sist i feltet, kopier ved å trykke ned ctrl c eller ved høyre museklikk.
Gå til slankenett.no, diskusjonsforum, logg evt inn, klikk på "profil", så på "forumrelaterte opplysninger" under "endre profilen", og rull deg ned til du ser et felt som heter "Signatur". Klikk i feltet, og lim inn det du har kopiert fra bbcode-feltet på tickerfactory. Så klikker du på "endre profil".
Nå skal alt være i orden.
Gi beskjed om det ikke fungerer.  eusa_angel

hei...

jeg finner ikke signartur greia jeg hmmm jeg må være blind jeg har tittet siden opp og ned nmen ikke funnet noe.
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 22/01 - 2008, 18:54:01 »

Når jeg står i slankeforum, har jeg en rad blå knapper rett under Søk-feltet. Der klikker jeg på knapp nr 4, der det står PROFIL.
Da får jeg opp et nytt bilde, til venstre i det nye bildet står det
Profilinformasjon
Oversikt
Vis statistikk
vis innlegg

Ende profilen
Innstillinger for medlemskonto
Forumrelaterte opplysninger
+ flere andre valg nedover

Når du klikker forumrelaterte opplysninger, får du opp bildet "Rediger profil" til høyre for denne lista.
Her ruller du nedover, jeg har "Signatur" som det 3. nederste feltet som kan endres.

OK?
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #5 på: 22/01 - 2008, 19:12:49 »

Gi meg linken, så skal jeg ordne det for deg. Send meg PM Smiley

Loggført

JorjanKlykan1973
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 11/03 - 2009, 07:25:39 »

Skal være en tråd her inne om det... Når du har lagd den får du en bbCode som du kopierer og limer inn i signaturen din på profilen din (profil - forumrelaterte greier.

--------------------------------
Världen Av Rolig Teknik
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.353 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten