om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:22:41

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Fra BMI 25 til BMI 22 (for meg fra 75 kg til ca 65 kg)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Fra BMI 25 til BMI 22 (for meg fra 75 kg til ca 65 kg)  (Lest 1258 ganger)
Movistar
Gjest
« på: 24/01 - 2008, 21:51:34 »

Jeg ser etter noen som skal ned de siste 10-5 og som har tenkt å gjøre dette ved SUNT KOSTHOLD (og da mener jeg at man skal SPISE og ikke sulte seg med et knekkebrød til middag liksom) og trening attpå.

Grunnen til at jeg ønsker å finne noen er fordi jeg tenker at disse 10 er vanskeligere enn de forrige 10 og man trenger inspirasjon fra andre som sliter samme kampen. Jeg kan ta feil, men det er nok vanskeligere nå og jeg leter etter dagbøker jeg kan spionere i, men alle jeg har funnet virker som om det er mennesker som ikke spiser og det gidder jeg bare ikke. Jeg skal spise etter jeg er ferdig å slanke meg og da går det ikke å sulte seg for å bli tynn for da kommer kiloene tilbake igjen og med RENTER!

Jeg har allerede slanket meg ca. 13 kg så jeg er godt igang. Dagboken min ligger under samme navn som her =)
Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #1 på: 29/01 - 2008, 20:08:03 »

Hei!

Nå sitter vi i akkurat samme båt og padler febrilsk  wiggle

Jeg har de siste 10 kg igjen, og føler at de blir vanskelig..  eusa_wall
(har stått stille i noen uker)

Jeg har akkurat registrert meg her, så jeg har ikke rukket å skrive noe i dagboken eller noe, men jeg har en klar plan på hvordan jeg skal prøve å klare de siste kiloene Smiley
Mat er viktig for meg, uten mat/med for lite mat blir jeg aggressiv rett og slett, og jeg spiser sunn mat til alle måltider..

Loggført

Movistar
Gjest
« Svar #2 på: 30/01 - 2008, 22:34:21 »

Høres bra ut! Jeg skal se om ikke jeg finner deg! Nå må du være flink å skrive i dagboken din noen ganger for uken da, så holder du motivasjonen oppe. Det hjelper jo også å lese i andre sine dagbøker, men jeg føler det ikke er så mange i samme situasjon som meg lenger...
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.377 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten