om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:44:31

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hjelpemidler
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hjelpemidler  (Lest 831 ganger)
2ne
Gjest
« på: 07/02 - 2008, 22:27:31 »

Heisan.
Jeg har omsider begynt på en seriøs omlegging av livsstilen min. Har gått ned 6 kg på like mange uker og er kjempefornøyd med det. Ønsker imidlertid litt drahjelp. Er det noen som har prøvd noen av de ulike slanke/kostholds pillene som de reklameres for overalt. Noen virker som rent sprøyt mens andre virker mer troverdige. Leste blant annet en artikkel har inne som sa at pyruvat kunne hjelpe på fettforbrenningen inne i cellene.
Eirin
Loggført
Movistar
Gjest
« Svar #1 på: 08/02 - 2008, 07:51:23 »

Heisan.
Jeg har omsider begynt på en seriøs omlegging av livsstilen min. Har gått ned 6 kg på like mange uker og er kjempefornøyd med det. Ønsker imidlertid litt drahjelp. Er det noen som har prøvd noen av de ulike slanke/kostholds pillene som de reklameres for overalt. Noen virker som rent sprøyt mens andre virker mer troverdige. Leste blant annet en artikkel har inne som sa at pyruvat kunne hjelpe på fettforbrenningen inne i cellene.
Eirin

Stort sett så tror jeg kroppen får det den trenger gjennom vanlig kosthold, det eneste som han virke til en viss grad er kosttilskudd som f.eks. B-vitaminer som folk får i seg så alt for lite av og flerumettede fettsyrer, vitamin D og slike ting.

Andre stoffer som liksom skal gå inn i cellene og booste forbrenningen er nok mer vas og lureri enn det har noen effekt. Kroppen forbrenner det den forbrenner den, trening er en god ting, og faste hyppige måltider en en annen god ting. Kanskje en placebo-effekt eller i beste fall at det stimulerer til trening og aktivitet kan komme av disse dyre preparatene, men det finnes ingen piller som gjør jobben lettere når det kommer til virkelig fettforbrenning. (Vanndrivende er noe annet - men det har ikke noe med fett å gjøre)

Aner ikke hva dette pyruvat greiene er, men det er vel samme leksen som før. Det er så fristende å prøve, fordi veien er så ***** tung å gå. Men det finnes ingen som kan slanke meg for meg, dette er noe jeg må gjøre selv.
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 08/02 - 2008, 09:26:39 »

Mange av midlene du kan kjøpe, skal tas med et (stort) glass vann en stund før måltidet. Dette er et råd du kan gjennomføre uten de dyre pillene, ta et stort glass vann 15 min før hvert eneste måltid.
En del av midlene er fibertilsetting. Dette kan gi fart på magen, og fylle opp litt, så du kjenner deg mer mett. En billigere -og like god - måte å få i seg fiber på, er ved å drysse en skje kli, og /eller en skje linfrø/solsikkefrø over en skål fruktterninger før du har et beger yoghurt over og spiser, drikk vann både før og etter.
Noen midler inneholder ekstrakt fra grønn te. Grønn te kan du også drikke på helt naturlig måte. Mye koseligere med en varm kopp i godt selskap i alle fall.
Slik kan du lese over innholdslista til det ene midlet etter det andre, og finne en naturlig måte å få i seg det samme på, eller se at du har faktisk ikke bruk for dette, når behovet alt er dekket.
Men sjekk at du har nok vitaminer, mineraler og byggestoffer for kroppen i kostholdet ditt.

eusa_angel
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.407 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten