om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:51:01

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Bli min nettvenn?
« forrige neste »
Sider: [1] 2 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Bli min nettvenn?  (Lest 3013 ganger)
PussyCat
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/02 - 2008, 17:24:48 »

Jeg er en jente på 22 som nå har tatt det valg å slanke bort hele 15-20 kg..Puh!
Men med motivasjon og god hjelp skal jeg klare det,derfor søker jeg da en/ei med samme mål,som kan bli min fulle og hele støtte-og omvendt selvfølgelig! Smiley
Noen som byr seg..?  wiggle
Loggført
anjea
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #1 på: 14/02 - 2008, 18:50:08 »

Hei! Smiley
Ja jeg blir gjerne din nettvenn Smiley
Har bare 10 kg igjen da, men har slanket bort 20 kg allerede Smiley
Du finner meg under dagbøker som anjea Smiley
Loggført

Mustang Sally
Nytt medlem
*

suppehue

Vis profil
« Svar #2 på: 04/03 - 2008, 20:53:11 »

Hei jeg er ny her inne og vil gjerne bli din slankevenn.

Jeg har noen kilo mer, men det går bra:)

Selv er jeg 23
Loggført

Elsk deg selv!
iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #3 på: 24/06 - 2008, 01:44:43 »

hei jeg skal ned 30 kg..Smiley snakker gjerne med dere også Smiley hehe
Loggført

Babygirl
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 24/06 - 2008, 21:08:52 »

Heisann og velkommen:)
Jeg er 19 (blir 20 i år da;))
Jeg begynte på ca 95kg i månedsskiftet februar-mars i år.
SKAL ned på minst 75, helst 65 eller mindre..
Sliter en del nå i forbindelse med alt stresset vi har i forbindelse med husbygging..
Veier nå, ca 82, så har jo tatt av litt allerede da...
Du finner meg på dagbøkene med samme nick:)
Loggført
iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #5 på: 25/06 - 2008, 00:35:14 »

ja skal sjekke det ut Smiley så flink du har vært da!! eusa_clap gleder meg til å se forandringer eg å...hehe..jeg var 80 før eg måtte ta en ryggoperasjon! så nå er je 112,3...var 114..så er på vei Tongue men merker vekten står litt,men cm går litt unna Smiley så fokuserer mer på cm sånn sett..bare eg kommer inn i str 38/40 igjen så er eg fornøyd Smiley
Loggført

Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 25/06 - 2008, 02:11:37 »

Hei!!

Jeg vil gjerne bli din nettvenn!!  Trenger desperat noen som jeg kan støtte meg til, da mannen min(den sofa-grisen) ikke ser ut til å dele min nyvunnede entusiasme for sunt kosthold og slanking.

Jeg skal som deg gå ned 20 kilo, og aller helst litt til! Veier 95 kilo nå, og føler
meg som en aldri så liten flodhest, noe som suger i en alder av 23.  eusa_eh

Så jeg håper vi kan motivere hverandre her inne og klare å følge tråden og ikke minst komme ned i match-vekta alle mann!  situps
Loggført

Ble mamma til verdens nydeligste gutt 28.12.06... Og fikk med det en ikke fullt så nydelig kropp Wink
iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #7 på: 25/06 - 2008, 13:17:45 »

jaaa Smiley så bra du har kommet deg opp av "sofaen " hehe.. :eusa_clap:kansje han begynner når han ser forandringer hos deg??? er godt mulig,må bare kjøre på,så tror jeg han kommer diltende etter...hehe..har du msn?kunne jo snakket der til tider,er litt lettere å se om begge e pålogga da...hehe..men d bestemmer du jo selv ka du vil eusa_dance gleder meg til å høre kordan d går fra uke til uke med dere alle mann Smiley
Loggført

Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #8 på: 25/06 - 2008, 15:13:46 »

Har msn ja Smiley og ja, det gjør det mye lettere å følge med!   Samboeren trenger ikke gå ned noen ting egentlig, men jeg fikk en skikkelig boost her, når han sa han ville trimme vekk den bitte-lille valken han har!   Yes, endelig en turpartner tenkte jeg!!!   Eh, eller ikke!!  Men men, ska klare det "aleine" og jeg!  eusa_whistle   

Har allerede begynt, med en times gåtur i går og null godteri, cola, smør, majones... Ja, det meste som er godt!!    Har planer om å gå den samme runden 5 ganger i uka, og trene styrke 2-3 ganger i uka i tillegg. Vil ha opp hvileforbrenninga mi. Ellers så må jeg jo fortsette med sunt kosthold, noe som jeg trur blir det vanskligste av alt. Har funnet erstatning til brusen, Fruktvann fra Imsdal, som er helt fantasktisk Smiley   Det jeg sliter med er å finne noe som kan erstatte snopet, eventuelt fjerne søthungeren. Også syns jeg det er vanskelig å lage sunn mat, når det også skal tilfredstille smakslløkene til minsten på 1 1\2 år og samboeren, som er vant til å få kun det han liker, og og helst en egen middag, hvis han ikke likte det som stod på meny`n, som barn!!!   Ikke spiser han fisk, kylling er han lei, og jeg gidder ikke lage to forskjellige middager!!  Makan, akkurat som jeg ikke har nok å gjøre Wink  Noen gode råd?
Loggført

Ble mamma til verdens nydeligste gutt 28.12.06... Og fikk med det en ikke fullt så nydelig kropp Wink
iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #9 på: 25/06 - 2008, 18:17:02 »

hehe..selv har jeg ikke barn,men det går jo an å lage sunn mat til de også??Smiley er masse mat som er god og sunn,som er kjempe godt..kan jo se på oppskrifter her,nettet generelt eller kjøpe en bok hos bokhandleren som er beregnet til hele familien..er jo genialt å begynne å la barnet ditt venne seg til sunn mat i ukene,og kan kose seg litt ektra i helgene..han er jo liten nå og er jo da de skal formes?Smiley begynn så tidlig som mulig sier eg,da får han mye igjen for d når han vokser til!!sørg for å ha masse salat i kjøleskapet hele tiden,kaldt vann og jeg synes det er genialt med knaskegulrøtter i vesken,eller vanlige som du har kuttet opp..Da slipper du å bli såå sulten om du e ute,og du kjøper ikke junkfood..funker for mg..hehe..så idag har jeg faktisk kjøpt meg nye løpesko,så m vel ut snart å prøve de Tongue
Loggført

Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #10 på: 25/06 - 2008, 20:26:32 »

Da var dagens tur unnagjort, og styrketreninga. Føler meg så ufattelig dum når det gjelder den Smiley Er ikke min greie i det hele tatt!  Men men. Det må jo gjøres.
Har spist grovbrød med lett-pålegg til frokost og lunsj, frukt som mellom-måltid og salat med kalkun til middag. + masse drikke...   Er ikke så vanskelig, med min egen mat, når du først kommer inn i det Smiley   
Loggført

iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #11 på: 25/06 - 2008, 20:58:56 »

hehe..må ikke føle deg dum! tenk på alle andre som gjør d..men seff,er det ikke din ting så føles d sikkert slik..hehe...har vært syk i en uke no,men har liksom ikke brytt skikkelig ut,er bare små uggen osv osv..MEN! jeg har gått tur for d..hehe..føler meg litt flink..hihi..
Loggført

Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #12 på: 25/06 - 2008, 22:10:04 »

Så bra Smiley  At du klarer å komme deg ut selv om du er syk. Trenger ikke å hardtrene, bare få noe aktivitet hver dag.  I morra skal jeg på hytta, så istede for å ta det lettvinde måten, og ta båt, så skal jeg trille dit med guttungen. Nesten 1 mil!!  Har gjort det en gang før!  Så det burde gå en gang til Smiley   Er glad for at jeg kan trille på minsten, for å få litt ekstra motstand. Det hjelper noe helt vilt, hvertfall for meg. Får brukt armene ordentlig!!  Smiley  Har villet gått ned i vekt så mange ganger, men jeg har aldri vært så motivert som nå.  Er kjede-røyker til 1000, men jeg klarer til og med å vente den timen det er anbefalt å vente, for å få max ut av treningen, i forhold til kondisjon.!!  Har trua Smiley
Loggført

iiselin
Sporty

Vis profil
« Svar #13 på: 25/06 - 2008, 22:16:34 »

ja det hørtes lurt ut,å gå i stedenfor båt! good...tenk følelsen etterpå! må være deilig..min mor gikk veldig mye med oss som barn,og hun holdt seg godt i form med hjelp av tvillingvogn,så skal love deg det hjelper med vogn Smiley
Loggført

gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #14 på: 25/06 - 2008, 22:34:25 »

samboeren, som er vant til å få kun det han liker, og og helst en egen middag, hvis han ikke likte det som stod på meny`n, som barn!!!   Ikke spiser han fisk, kylling er han lei, og jeg gidder ikke lage to forskjellige middager!!  Makan, akkurat som jeg ikke har nok å gjøre Wink  Noen gode råd?

Jada: la ham lage mat sjøl om han ikke liker det som er laget. "Tilby" f.eks at du kan gjøre ....(vaske klær/ hus/ bil..?.) mens han lager middag så han kan få det som han vil? orker han ikke lage mat med det samme han kommer fra jobb, smiler du og sier at det forstår du så godt, det er helt ok å bare ta en brødskive (yoghurt / frukt/ ...)som nødhjelp, så overlever dere til han er klar til å lage mat Wink
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] 2 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.776 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten