om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 21:51:28

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Bli min nettvenn?
« forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Bli min nettvenn?  (Lest 3013 ganger)
Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #15 på: 25/06 - 2008, 23:45:54 »

Hehe Smiley Så sant, så sant Smiley    Han kan da det hvis han vil, men jeg har ikke helt trua på det... Jeg har igrunn mer tru på "tving-teknikken"   Det funka sånn halvveis i dag Smiley
Loggført

Ble mamma til verdens nydeligste gutt 28.12.06... Og fikk med det en ikke fullt så nydelig kropp Wink
Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #16 på: 27/06 - 2008, 14:40:16 »

Så slappe folk var her inne da! Hva har skjedd med Pussycat som startet tråden??

I går skapte jeg fullstendig kaos i familen når jeg besøkte hytta. Bestefar og onkel bare lo av min nye sunne hverdag, mens bestemor frika fullstendig ut!!  Trudde jeg sulta meg, og prøvde å tvinge i meg alskens feit mat og godteri..   Men det var jo egentlig bare hysterisk morsomt, for mens alle andre heiv inn sjokolade og brus så det spruta, så kosa jeg meg max med gulerøttene mine og Fruktvannet mitt Smiley  Bestemor slang seg på telefonen til mamma, og mente de burde ta en alvorsprat med meg!   Og det fordi jeg lever sunt.!  Huhu... Ikke hatt det så moro på lenge! "Hva er det du ler av, det er ikke bra å holde på sånn som du gjør. Du kan få anoreksia, bulimi, ja gud vet hva! Nei, det er ikke noe farlig å ta seg et glass brus eller en liten bit sjokolade" Snakk om dramaqeen Smiley   

Men, jeg har et lite problem. Jeg har dessverre arvet de grusomme hælene, som resten av familien. I Scholl`s reklame for fotkrem, der de sammenligner sprukne hæler med tørr "ørkenjord", vel jeg er det levende beviset på at hæler faktisk ser sånn ut, når det blir skikkelig ille. 5 generasjoner har\har hatt de i familien, og først trudde jeg det hadde noe med vekta og gjøre, men jeg har jo skjønt det nå, at det ikke er tilfelle, for bestemor med sine skarve 47 kilo (kreftpasient, og ikke anorektiker), har de verste av oss alle.   Problemet er at jeg ikke klarer å gå ordentlig, må gå på tå og da sier det seg selv at jeg ikke får gått det faste turen min.. Noen som har et godt råd til alternativ trening.?? Jeg er så inn i "gamet" nå , og har så stor motivasjon, at jeg er redd for å trappe ned for en periode til beina er i orden... Hvis det noen gang skjer...
Loggført

Ble mamma til verdens nydeligste gutt 28.12.06... Og fikk med det en ikke fullt så nydelig kropp Wink
Linki
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #17 på: 27/06 - 2008, 19:14:39 »

Hehe! Kjenner meg sååå att i det du skriv Bavian85! Då eg bestemte meg for å slanka meg, kom bestemora til min dåverande sambuar og sa at eg måtte ikkje finna på å slanka meg! Guri... Og heile hans familie har eit noko forvridd syn på det å vera tjukk-passe-tynn-sjukleg tynn... No er eg passe, framleis litt som skal av, og ex-sambuaren min sa her ein dag at eg ikkje måtte gå ned meir for då vil eg verta sjukleg tynn! Vel, haha! Det er ein del kilo til det gitt! Men, men... ikkje alle som har likt syn på kva sunn og usunn vil sei nei! Iallefal ikkje han og hans familie, der alle veg GODT over det som er normalt... Bra me har litt vett iallefal! *ler*

Men dette med helane dine høyrest ikkje noko godt ut.... funkar det ikkje med krem, fotpleie, vaselin, spenol?? Få gubben din til å massera ein mengde med krem på dei kvar kveld!

Håpar det kjem seg, og ynskjer deg lukke til vidare! Du klerer dette! Og motivasjonen vil berre stiga i takt med vektnedgangen! Men ikkje la litt motgang knekka deg, då er det berre til å gje det det lille ekstra! Jess! Eg heiar på deg!

Klem frå Linki
Loggført
Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #18 på: 28/06 - 2008, 01:37:16 »

Takk for støtten Linki Smiley   Jeg trenger all "hjelp" jeg kan få!!

Når det gjelder de forferdelige hælene mine, så er det ingen krem som funker nei... Er så ille at jeg vurderer å gå til legen. For gjevnlig behandlig hos fotterapaut hjelper ikke. Scholl`s fotkrem funker til en viss grad, den som lover at den skal forvandle ørken-hud, til babyrumpe på 2 uker.  jeg har føttene i vannbad 3 ganger i uka og bruker skalpell(det høres brutalt ut, men jeg vet hva jeg gjør Wink)  til å fjerne død hud. Til og med olivenojle om natta hjelper ikke, og det skal liksom være super-effektivt.     

I dag har jeg imidlertid bitt tenna sammen og reist på nattåpent. Så jeg har gått konstant i 7 timer. Da må jeg vel ha fått trimmen min for i dag Smiley  Og i morra er det tilbake til hytta, til hysteriske bestemor!  I can`t wait Smiley   Ho skal ha grillaften og skal stå for matlaginga. Skal vedde på ho dropper salaten og bytter den ut med potet-salat eller noe anna feitende Wink   Hadde vært såå ho Smiley    Tenker jeg skal fylle opp bagen med "godis" som jeg kan spise jeg!!!

Må forresten si at jeg, som er SÅÅÅÅÅ avhengig av Cola, ikke har drikki det på 1 uke og ikke savner det i det HELE tatt!!  Det er jeg rimelig stolt av, for jeg er cola-holiker deluxe!!!!
Loggført

Linki
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #19 på: 28/06 - 2008, 09:41:44 »

Oao!!! Gratulera med ei veke utan Cola! Det er knallbra jobba!
Har du opplevd noko til abstinenser eller noko? Hovudverk?

Iallefal, det er vanskeleg å kvitta seg med alt sukkeret om ein er avhengig. Eg har høyrd ein gong at sukker er meir avhengighetsdannande enn kokain, og det seier jo sitt... det er sukker i ALT! Skikkelig trasig. No går eg på lavkarbo då, så eg får ikkje i meg så mykje sukker, eller karb generellt. Så eg kjenner heldigvis ikkje til nokosøtsug! Men eg skal sei deg eg hadde abstinenser då eg starta (januar for eitt år sia... ja eg har hoppa sånn av og på då, til tider... men...)! Eg gjekk ei veka med hovudverk og var kvalm og gretten. Men, dei gongane eg har skeia ut i ein periode, har eg heldigvis ikkje kjend noko til dette når eg har starta på lavkarbo att. kanskje fordi eg har vore flinkare å halda meg unna i "sprekkperioden"? kven veit!

Du er iallefal veldig flink! og lurt å pakka baggen med ting du kan kosa deg med. Er berre til å stå på, og ikkje bry deg om bestemødre og foreldre som trur dei veit best. Du får igjen for å stå imot, trust me. I form av betre helse, sunnare kropp, betre humør, stabil vekt og ikkje minst lengre levetid og energi til å vera med barna dine! Supert!

Håpar du får ein fin dag på hytta iallefal! Deilig med litt avkopling!

Klem frå Linki
Loggført
Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #20 på: 28/06 - 2008, 13:24:03 »

Har ikke opplevd noe ubehag i det hele tatt Smiley  Så det er jo bra. Men jeg tror det går greit, fordi jeg har finni ting å erstatte det søte med. Men jeg er litt overrasket over meg sjøl egentlig, for jeg kunne drikke 3 liter cola til dagen, og spise masse snop hele tida..     Hadde litt hodepine i går, men det var fordi jeg ikke hadde spist nok i løpet av dagen. Eller har jeg vært helt tipp topp!
Loggført

Linki
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #21 på: 28/06 - 2008, 22:39:50 »

Nice!
Då har du vore heldig! Det er noko svineri å gå med hovudverk i dagavis, og ha skikkelig abstinenser... Unner eg ingen!

Kva du har erstatta colaen med då? Noko godt? Knaskegulrøter eller noko? hehe!

ha ein finfin kveld! No gler eg meg til filmen på tv-norge byrjar att... JA - eg elskar slike klissefilmar! Hehe!
Loggført
Bavian85
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #22 på: 28/06 - 2008, 23:45:02 »

Jeg har erstattet det med Fruktvann fra Imsdal. Tante aka. Ms. Helsefriik har godkjent det i nogelunde normale doser, kan like gjerne drikke det, enn utvanna jus og liknende. Og jeg er avhengig av kullsyre, så det passer meg perfekt. Den med eplesmak med kullsyre, smaker så og si akkurat som Mozell og jeg vil påstå den er bedre, fordi den blir ikke så "sterk" som Mozell. Men personlig er favoritten mango og fersken med kullesyre. Håper den aaaaldri går ut av produksjon Wink   Det er virkelig å anbefale, for det blir nesten som å drikke brus, bare at du har supergod samvittighet etterpå Smiley

Hytteturen gikk faktisk veldig bra. Fikk noen skråblikk av bestemor, men ikke en eneste kommentar. Har spist frukt, salat, gulerøtter og anna sunn mat i hele dag, og jeg er stappmett. (Har ikke spist hele tida da, men jeg blei skikkelig mett av det jeg faktisk spiste til måltidene Wink)   Hadde grillspyd av marinert kylling, istede for bestemors biff-spyd. Og det smakte helt fantastisk;)   Kosa meg max!    Er så overraska over meg sjøl, hvor lett det går. Siden det er lørdag, så unna jeg meg en liten dæsj med bestemor`s greske dressing av lettrømme. Men bortsett fra det, kun den vanlige kosten!     Balsamico-eddik er forresten et veeeldig godt alternativ til dressing, både når det gjelder smak og fuktighet Wink 

Tenkte jeg skulle på vekta til onsdag, må bare få kjøpt en først Wink   Skal bli spennende og se åssen det har gått Smiley  Men framover tror jeg at jeg kommer til å veie meg hver andre uke. Er litt redd for å bli skuffa, hvis jeg skal veie meg hver uke.  Hvordan gjør dere andre det med veiinga, forresten??
Loggført

Linki
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #23 på: 01/07 - 2008, 12:54:24 »

Flott at du fekk ein fin hyttetur utan alt for mykje mas om ditten von datten... Er skikkelig trasig å verta pirka på, iallefal i den fasen du er inne i no der du virkelig er motivert til å legga om stilen og er litt følsom for kritikk og mas. Men, det er berre til å tenkja at dette er veldig bra for deg, og du klarer å komma deg gjennom dei største utfordringane! Du er jo veldig godt på veg allereie, i og med at du faktisk klarer å stå imot, lager din eigen mat og har funne ein nokon lunde bra sti å gå!

Stolt av deg!

Spanande å sjå korleis du ligg ann vektmessig no då, det er alltid eit skikkelig boost når vekta kryp nedover! Du vil nok oppleva både med- og motgang på vekta framover, men ikkje gje deg! Tålmodigheit er ein dyd, veit du! Eg har stor tru på at det vil gå bra, så godt opplegg du har komt igang med. Men, lite tips (som du kanskje har høyrd før?) er å måla deg med måleband... til dømes overarm, under bryst, liv, hofte, lår, legg... ja, der du vil... og måla deg til dømes på desse plassene ein gong i månaden. Veldig motivasjon iallefal om du opplever stillestans på vekta, eller til og med kanskje litt oppgang! Då er det kjekt å sjå at cm kryp nedover likevel!

Eg har forresten holdt meg unna vekta ei god stund no, for eg har vore skikkelig demotivert og deppa ei stund, sia opplegget mitt ikkje har funka så bra som eg ville (har berre opplevd eit langvarig platå, opplegget funkar, men lett for å tenkja at det ikkje gjer det når ein går opp og ned og står stille i lengre tid). Så eg bestemte meg for å ikkje vera så opphengt i vekt, vog meg ein gong i månaden. Men, no har eg tatt fram vekta att og det vert til at eg veg meg kvar dag att... Ikkje så veldig lurt eigentleg, men eg berre MÅ! Hehe! Men har fast vegedag kvar måndag sånn i utgangspunktet, så det er måndagsvekt som gjeld. Du vel sjølv korleis du vil gjera det framover. Eg vil tipsa deg til å vega deg ein gong i veka, eller ein gong i månaden, til samme tid kvar gong. Dei fleste veg seg om mogonen, etter do-besøk...

spanande iallefal, korleis det går med deg!

Me snakkast! Berre til å kikka innom dagboka mi om du vil, med samme nick - Linki.

Klem frå meg!
Loggført
Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.422 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten