Jeg merka resultat etter 1-2 og 3 uker, stoppet opp en stund, gikk litt mer ned, osv. Nå går det mye saktere ned enn i starten. I starten kan det være vann man blir kvitt. Hvis du ikke hadde mye vann å bli kvitt, ville du ikke ha den "begynnerflaksen" mange får i starten.
Når resultat ikke viser på vekta, kan man se på målbåndet (håper du målte deg rundt liv, hofter og andre strategiske mål før du startet

)
Om det ikke vises på målbåndet eller vekta, kan det hende du likevel er blitt sterkere. Da vil du vanligvis ha utviklet mer muskler, som over tid vil gi bra resultater. Jeg ser at jeg er blitt sterkere ved at jeg klarer flere repetisjoner etter hverandre på øvelser jeg har strevd med tidligere. Har bl.a. hatt problemer med knærne. Prøver derfor å styrke musklene rundt knærne, og merker nå framgang - som jeg trøster meg med når vekta står stille. Mye bedre å ha sterke vonde ledd, enn svake vonde ledd, vet du.

Og ja, kanskje du trenger å følge med på matinntaket en periode. Noen av oss lurer seg selv ifht kaloriinntaket, kanskje er det inntaket som må skrues ned om kaloriforbruket er ok.