om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
26/05 - 2012, 01:35:01

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  ååå!!! jeg klarer det jo aaaldri! :(
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: ååå!!! jeg klarer det jo aaaldri! :(  (Lest 1047 ganger)
aminah
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 01/03 - 2008, 16:25:21 »

jeg prøver igjen og igjen, men etterhvert funker det dårligere og dårligere. Jeg gir opp begynenr og spise "vanlig" mat. Og går opp!

en ond sirkel!

tenk vis jeg hadde vært tynn!!
Loggført
litle.red
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 01/03 - 2008, 20:12:33 »

Vet akkurat hvordan du har det. Prøv å sett deg små, små mål. En dag med sunn mat må være målet i første omgang. Skaff deg motivasjon. Les dagbøkker her inne og vær aktiv. Ikke la det knekke deg!
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 01/03 - 2008, 21:20:18 »

Det første du bør gjøre, Aminah, er å starte på nytt, med ei dagbok som gir deg en god følelse, og positiv innstilling til prosjekt livsstilsendring.
Faren med å kalle dagboka
ååå!!! jeg klarer det jo aaaldri! Sad
er at det er slik det går.

Du har helt sikkert noe som er bra. En treningsmetode du liker? Et eller annet du kan ta tak i, og utvide, så de gode tendensene sprer seg.
Du er jo her! Du har begynt! Du får støtte! Nå skal det gå rette vegen. Godta at det kanskje tar tid, men sett deg mål, og jobb mot det!

Lykke til!
 eusa_dance
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
MFUS
Gjest
« Svar #3 på: 05/03 - 2008, 19:52:38 »

Mulig du ikke trives med den nye livsstilen du legger om til? I så fall kan det jo ikke gå - veldig viktig å finne en livsstil enn vil trives med og sågar får ett bedre liv med vellbehag med... Om ikke er det umulig i lengden!!

så revurdere opplegget ditt med noe nytt, ta utgangspunkt i det du allerede har og se utfordringer der - å slanke seg betyr ikke at man må snu opp ned på alle vaner, snarere har man med seg de fleste inn i en ny og slankere tilværelse.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.332 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten