om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
26/05 - 2012, 01:37:05

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Drikker du nok vann?
« forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Drikker du nok vann?  (Lest 3159 ganger)
mokkus
Gjest
« Svar #15 på: 01/04 - 2007, 21:04:14 »

Jeg drikker masssse vann eusa_angel Jeg har altid med meg en tuteflaske i vesken, fyller på hver gang jeg r på et toalett el lignende. Og hjemme har jeg mange, sånn at det altid ligger noen kalde i kjøleskapet når jeg går på mine evige tisse turer wiggle Hvis jeg må drikke vann fra glass, klarer jeg nesten kke å drikke noe.. Så jeg drikker nok 4-6 liter for dagen..

Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #16 på: 01/04 - 2007, 22:56:03 »

Mokkus: Er ikke 4-6 liter litt mye? Jeg har hørt at 2-3 liter er optimalt og at mer enn dette faktisk kan bli litt "for masse" pga utskylling av mineraler eller noe sånt. Noen andre som har hørt dette?
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

mokkus
Gjest
« Svar #17 på: 02/04 - 2007, 00:25:29 »

Jeg prøvde å finne noe på nettet:

It's Not How Much You Drink, It's How Fast You Drink It!

The kidneys of a healthy adult can process fifteen liters of water a day! You are unlikely to suffer from water intoxication, even if you drink a lot of water, as long as you drink over time as opposed to intaking an enormous volume at one time. As a general guideline, most adults need about three quarts of fluid each day. Much of that water comes from food, so 8-12 eight ounce glasses a day is a common recommended intake. You may need more water if the weather is very warm or very dry, if you are exercising, or if you are taking certain medications. The bottom line is this: it's possible to drink too much water, but unless you are running a marathon or an infant, water intoxication is a very uncommon condition.

Fant ngenting om mineraler eller andre negative effekter...
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #18 på: 02/04 - 2007, 10:41:12 »

Okei, da! Wink Bare du holder deg under 15 liter...  lief
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.336 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten