om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
26/05 - 2012, 01:42:59

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  Ingen som bruker dagbøkene?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ingen som bruker dagbøkene?  (Lest 2170 ganger)
Lillypie
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 06/03 - 2008, 06:45:24 »

Ser at det på dette forumet er en egen plass for dagbøker, og synes det er litt trist jeg da.. I "gamle" dager når slankenett var ganske nytt var alle så flinke til å gå i da flotte dagbøkene vi har her inne, og kommenterte og sto på.. Er det ingen som gjør det lenger? 2 dagbøker, blir ikke det litt mye?
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 06/03 - 2008, 07:42:07 »

Etter hvert som jeg har prøvd dagboka inne på diskusjonsforum, er det den jeg bruker. Her kan jeg følge en tråd over tid, her trykker jeg på "uleste siden sist" og kan følge med på de andre her inne, og se hvordan det går med dem. Dette liker jeg. Det er oversiktlig å holde kontakt med "gamle kjente", eller se nye stikke innom og kanskje bli venner de også?
Den gamle dagboka bruker jeg nå stort sett bare fordi den har en statistikkfunksjon som gir meg vektkurven min på en oversiktlig måte.
Det var min private innstilling, andre kan jo ønske å bruke systemet på en annen måte.
Håper du blir med på enten den ene eller andre måten, og finner en måte å gi og motta motivasjon, trøst, utfordring eller oppmuntring.
 eusa_angel
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Annepanne
Mosjonist
**

På'an igjen!

Vis profil
« Svar #2 på: 06/03 - 2008, 11:12:05 »

Joda, vi er riktig mange som bruker de "gamle" dagbøkene på SN, og kommenterer og står på. Så bare gå inn på  "Slankedagbok" i venstremenyen, lag dagbok, titt innom om begynn å legge inn hilsner i andres dagbøker, så får du fort noen tilbake, og så er du i gang. Jeg foretrekker den dagboka framfor å lage meg en tråd her på forumet, så til syvende og sist kommer det bare an på hva du selv foretrekker.
Loggført

Medlem av Opp av Godstolen  wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle

[/url]
Elanessë
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #3 på: 06/03 - 2008, 12:36:59 »

Jeg kom først inn hit i går jeg. Har sett meg litt rundt, og må ærlig innrømme at jeg ikke hadde sett at det var andre dagbøker her. Syns det er greit å holde seg på forumet når jeg skal skrive ting egentlig... Men skal sjelle de ut.
Loggført

Dagboken min
Har blitt kvitt 7,4 kg i år - 12,6 kg igjen til målet mitt
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #4 på: 08/03 - 2008, 15:06:28 »

Jeg kom nok inn hit etter at dette forumet hadde begynt å fungerer. Derfor så jeg vel ikke etter noe annet når jeg fikk mitt nettverk her inne.

Men jeg har da full forståelse for at det kan bli for mye å holde på med hvis man skal være aktiv på begge stedene.
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #5 på: 08/03 - 2008, 22:54:47 »

Jeg har to dagbøker, bruker begge aktivt..Smiley

Fikk den inne på dagboksiden først, og er svært fornøyd med den! Det er fint å ha så god oversikt over mine dager, det får jeg ikke her inne..

MEN jeg er og fornøyd med forumet.. Koselig å ha flere tråder å lese, og mye å lære..Smiley

Bruk av begge funker best for meg..
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.339 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten