Hei!
Jeg har mat på hjernen 24/7. Dette begynner å bli slitsomt. Spiser hele tiden og alltid sulten! Begynner å drive meg til vanvidd. Sliter også med søthunger.
Jeg spiser selv om jeg ikke er sulten. Sjelden tørst.
Litt kort fortalt: Mye stress, kjedsomhet i hverdagen. Manglende motivasjon til trening slapp, trøtt og sliten. Alt for ofte syk (antibiotika)Blodprøver og alt er helt fint.
Har gjort forsøk på lavkarbo,fungerte helt flott til jeg ble syk (igjen) og siden ikke klart å innhente meg. Spiste marie kjeks for det var det eneste jeg klarte å holde på og siden har sukkeret oxo hengt seg fast.
Forsåvidt spiser jeg sunn mat helt til jeg plutselig står med noe søtt(kjeks feks) i munnen uten å egentlig være klar over det. Tar meg i det og kaster det, men føler meg som en mat zombie.

Jeg spiser i allefall ikke for lite, men dog alt for ofte. Småspiser hele dagen.
Klarer ikke helt å få denne hjernen å tenke på noe annet. Aktivisering, krom-tilskudd og økt vann inntak fungerer ikke! Jeg har til og med stilt kl etter når jeg kan spise (ca hver 3t) og jeg sliter med å vente til å kunne ta meg en matbit igjen.
Samt har jeg folk rundt meg som til stadig negativt kommenterer dette og det begynner å bli "sårende".
Noen tips og råd?