FEM KILO NED PÅ ET BLUNK: Sett i gang i dag, og innen relativt kort tid vil du se merkbare, gode og oppløftende resultater!












1. Bestem deg! Ved å virkelig ta avgjørelsen og bestemme deg for at du nå med 100% innsats og vilje skal slanke deg 5 kjappe kilo, så blir det lettere.


2. Med en gang du har vissheten og vet at du kommer til å gjøre det, gjennomføre slankingen og komme ned på den vekten du ønsker, så er en viktig del av vektreduksjonen din allerede unnagjort!


3. Planlegg! Det er viktig at du planlegger slankingen din og har noe fast å forholde deg til. Med et slankeprogram vil du hele tiden holde stødig kurs dag for dag, og hele tiden bli påmint om hva du holder på med. Dette kan du få hjelp til på www.trim.no, www.slankenett.no og www.iform.no– programmer, informasjon (motivasjon på boks : )



4. Fokus er viktig! I tillegg vil et godt gjennomtenkt program inneholde planlegging av hva som skal/kan spises, når og hvor mye. Et godt program vil også ha fokus på målsetninger, delmål, endelig mål osv. Dette sammen med forklaringer rundt kostholdet, fysisk aktivitet, føring av daglige notater samt gode tips, er andre gode og viktige ting programmet bør inneholde for å øke motivasjonen og lysten din.













ALLE KAN BLI TYNNE: Å slanke seg er en aktivitet
som innebærer selvkontroll og evne til å utsette seg
selv for en prosess som ikke nødvendigvis føles
god. Å slanke seg krever pågangsmot, vilje og evne
til å opprettholde/gjennomføre programmet/
slankingen. Alle kan klare å slanke seg, men det
varierer når tid den enkelte kan lykkes med dette.
Hva? Når tid? Ja, det er ofte enklest å slanke seg
når livet forøvrig seiler i medvind. I motgang kan
det være bortimot for hardt å i tillegg slanke seg.
5. Sett i gang! Så fort bestemmelsen er tatt og programmet ditt ligger klart, er det bare å sette i gang. Allerede her er den gode følelsen er faktum! Du er begynt! Du er i gang! I løpet av de første dagene formelig renner kiloene av. Kroppen kvitter seg med overflødig væske og mat som har hopet seg opp i tarmsystemet. Du føler deg snart lettere, mer våken og fylt av energi. Det er mulig at du får noen antydninger til slapphet de første dagene, men dette går snart over. Mange lar seg overraske over at de under slankingen faktisk kommer til å føle seg bedre enn ellers. Dette er en direkte konsekvens av at kroppen fungerer bedre når den får mindre mat.


6. Hold koken og la tiden gå! Så fort du kommer inn i en god rutine, går dette nærmest av seg selv. Snart tenker du ikke lenger på slankingen, den er blitt en vant del av din daglige rutine. Tiden jobber for deg, og kiloene de forsvinner. Kanskje går slankingen så lett og greitt at du etter de første 5 kiloene bestemmer deg for å gå ned enda mer (om det skulle være nødvendig).


7. Husk at du kun bør slanke deg dersom du er overvektig eller har en fornuftig grunn til det. Det er verken sunt eller tilrådelig å slanke seg dersom en i utgangspunktet er tynn. Vær alltid konsekvent på at dine valg er fornuftige, og at dine målsetninger er trygge i forhold til helse og livskvalitet.


Lykke til, og stå på! Du når dine mål hvis du vil!