Å spise mindre og mosjonere ja, men hvorfor skal det være så vanskelig å få av seg kiloene da?

 












Å spise mindre og mosjonere ja, men hvorfor skal det være så vanskelig å få av seg kiloene da?


Planlegg og gjennomfør
Skaff deg et slankeprogram, enten det være seg et ”vanlig” eller trim.no sitt slankeopplegg kalt
PLUSS. Da har du et program du skal forholde deg til. I tillegg skal du begynne å føre en dagbok over hva du spiser. På den måten følger du nøye med på hva som skjer dag for dag. Dette vil gjøre slankeprosessen planlagt, under kontroll, og ikke minst kontinuerlig- du glemmer deg ikke bort, og du kan med dine planlegginger og notater hele tiden følge med på at dette her her går rette veien.


Tiden må få arbeide
Slankingen er som du vet ikke gjort unna på en dag eller to, nei dette her kommer til å ta litt tid. Så ikke hopp på badevekta hver dag eller studer deg blå i lille speil på veggen der. Det holder i massevis å veie seg èn gang per uke.













 

Ikke prøv å gjøre dette her for fort
Går du ned èn kilo i uken, så ligger du på maks. godt resultat. Ikke prøv å slanke deg ned mer enn èn kilo i uken. Kroppen har sin begrensning på hvor mye underhudsfett den klarer å omsette til energi innenfor et gitt tidsrom.


Slå deg sammen med andre slankere
Dette kan være venner og kjente som også er i gang med slanking, og/eller det kan være nettsteder med forum, chat og blogger. Slankenett.no er jo et slikt sted. Hvorfor ikke hive deg på og sette i gang med din slankedagbok? Du skal se det hjelper på motivasjonen, og god og økt motivasjon, ja det er vel noe alle og enhver godt kunne tenke seg!


Samhold gir styrke, heter det seg, og det er sant. Join opp med andre slankere og omgi deg med et miljø som inspirerer deg og hjelper til å styre deg riktig på den veien du ønsker å ligge på framover. Med tiden vil du nå dine mål!


Det er tyngst før vanen er etablert
De første fjorten dagene med slanking kan ofte være de vanskeligste. Etter det så begynner slankingen å bli en vane, og det vil da bli lettere. Mist aldri troen på at du kan slanke deg ned slik du ønsker. Du vil gjerne få en sprekk her og der, men det trenger ikke gjøre noe særlig, bare hopp tilbake på planen og fortsett føringen. Det er hva du gjør i det lange løp som vil være avgjørende for dine resultater. Så stå på du!
J Det blir gode resultater, skal du se J